کد خبر: ۱۷۹۸۵
زمان انتشار: ۱۹:۱۰     ۲۹ مرداد ۱۳۹۰
به گزارش 598 به نقل از بی باک، چندی پیش یک فایل صوتی منتسب به حاج سعید حدادیان مداح ارزشی و انقلابی کشورمان منتشر شد که نوع برخی الفاظ بکار برده شده در آن، مورد انتقاد برخی بزرگان و دلسوزان نظام و علاقمندان این ذاکر مخلص اهل بیت (علیهم السلام) قرار گرفت.

انتشار این فایل صوتی و انتقاد برخی نیروهایی حقیق انقلاب کافی بود تا همه مفسدین، منافقین و کسانیکه سالها از مواضع انقلابی این مداح اهل بیت (علیهم السلام) لطمه خورده بودند و سخنان روشنگرانه ایشان را مانع تحقق اهدافشان می دانستند، بر علیه وی موضع بگیرند و با تمام توان و آنچه در بساط داشتند فریاد وا اخلاقا و وا اسلاما سر دهند.

ماجرا به همین جا ختم نشد بلکه خبرهایی نیز از شکایت رئیس دفتر ریاست محترم جمهوری از این ذاکر اهل بیت در برخی رسانه ها منتشر شد.

بعد از همه این اتفاقات و شانتاژهای گسترده رسانه ای، این حاج سعید حدادیان بود که بار دیگر ابتکار عمل را در دست گرفت و تفاوت خادمین حقیقی انقلاب را با منافقین و خواص بی بصیرت به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار ما، حاج سعید حدادیان در مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان که در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار می شد، اظهار داشت: گناهی که علنی انجام شده است را باید علنی و گناهی را که به صورت مخفی انجام شده است را باید به صورت مخفی توبه کرد.

این ذاکر محبوب کشورمان با اشاره به فایل صوتی منسب به وی که در آن سخنانی پیرامون یکی از نزدیکان رئیس جمهور گفته شده بود، عنوان کرد: بنده در همین جا اعلام می دارم که اگر رفتاری از جانب من صورت گرفته که موجب دلخوری بزرگان و رهبری نظام شده است از این کارم توبه می کنم.

حال جا دارد تا همه کسانیکه ایشان را بخاطر آن اظهارات مورد انتقاد قرار می دادند، نگاهی به عملکرد گذشته خود داشته باشند و از تمامی خطاهای فاحش خود توبه کنند و از  کسانیکه دلشان را ناجوانمردانه رنجانده اند، عذرخواهی نمایند.

اکنون تفاوت بارز انقلابیونی چون حدادیان با افرادی چون هاشمی رفسنجانی، مطهری، مشایی، سران فتنه و خواص بی بصیرت به وضوح آشکار می گردد.

بسیجیان حضرت امام خامنه ای با مشاهده کوچکترین رنجش ولی امر خود، شجاعانه و بی باکانه، خود را می شکنند و خاضعانه به اشتباه خود اقرار می نماید و زبان به عذرخواهی می گشایند، امّا منافقین و خواص مردود داخلی و خارجی هیچگاه چنین جسارت و تقوایی نداشته اند که بخاطر یکی از دهها اشتباه ، خطا و تعمدات فاحش شان از کسی عذرخواهی کرده و طلب عفو نمایند.

گفتنی است، حاج سعید حدادیان در ادامه با اشاره به اهمیت بحث حجاب و عفاف افزود: هیئت اولین حرفهایش بعد از مجاهدت و شهادت همین روضه "انظر الی عمتی المظلومه ..." است و روضه حجاب، درد است چون در روایات هست که از تربت کربلا بالاتر همان یک مشت خاک چادر حضرت زهرا است.
 
حدادیان گفت: عرض ما به برخی مسئولین ارشد نظام این بود که بالاخره برای حجاب چه می کنید؟ گفتند کار فرهنگی باید کرد و گفتند برخورد قهری را قبول نداریم؛ بسیار خوب الان یک سال می گذرد خروجی کار فرهنگی همین مجله ای است که اخیرا بیرون آمد و چقدر به چادر جسارت شد؛ پس برادر بزگواری که مدعی هستی باید کار فرهنگی بشود، اول خروجی این کار فرهنگی را ببینید که چه شد؟! این دغدغه بچه مسلمون ها است و بنده و این مردم برای فرزندانمان نگرانیم.

حدادیان با نقل خاطره ای از قبل از انقلاب گفت: ساواک به اسم انقلابیون دزدی می کرد تا انقلابیون را بدنام کند و دزدها اعلامیه دادند که دزدی های اخیر به ما ربطی ندارد؛ الان هم عرض می کنم که اولا همه کسانی که بد حجاب ظاهر می شوند ممکن است بی اعتقاد نباشند و البته گاهی من هم گناهانی دارم که خیلی بدتر از بدحجابی است ولی حواسمان جمع باشد که ملعبه سیاسیون و دستمال کاغذی دست کسانی که دنبال رای هستند نشویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۰
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
UNITED KINGDOM
۰۰:۳۹ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
وقتی فایل صوتی این آقارو شنیدم خیلی حالم گرفته شد نه بخاطر اینکه به دولت بی احترامی شده و نه بخاطر اینکه به مشایی این حرفارو زده که این آدم بدتر از این لایقشه بلکه بخاطر اینکه از یه جایگاه مذهبی و از تریبونی که منسوب به نظامه حرکتی ضد ارزشی صورت گرفته.اما دمش گرم که عذرخواهی کرد اینکاره هر کسی نیست.با این کار آبروی از دست رفتتشو دو برابر خرید.به این میگن مومن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۷ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
وای بر شما که یک مداح بی ادب را با هاشمی مقایسه می کنید.
پاسخ
ناشناس
GERMANY
۰۷:۵۶ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
سلام
واقعا احسنت ، خدا حفظش کنه
جواب همه رو داد
یاعلی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۹ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
البته وقتی توبه در این مورد درست است که همه کسانی را که در سخنرانی اول گمراه کرده جمع کند و در جمع همان افراد به اضافه تمام کسانی که نوار ایشان را شنیده است سخن خود را پس بگیرد
البته این فقط نیم از راه است چرا که در این یکسال همه این افراد خود یک تئوریسین شده اند همین سخنان را به دیگران گفته اند.
تازه بازهم اگر سخنانش مورد ریختن آبروی افراد باشد (طبق سخن رهبری) باید از خود او و خانواده اش هم حلالیت بطلب.
ای کاش حاج منصور ارضی هم این کار را در شب نوزدهم امسال تکرار نمی کرد و همان کار حدادیان را تکرار نمی کرد و به مشایی حمله نمی کرد.
ظاهرا ما فقط اسما مطیع رهبریم!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
خدا ان شاءالله حفظش کنه خوب جواب همه رو داد.یا حق
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۴ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
چرا ... کند کاری ...
توبه یعنی قبول اشتباه وسعی در جبران وعدم تکرار گناه
فعلا که ایشون درمرحله اول هستن!
وقتی فایل صوتی ایشون اومد بیرون همه جا ازجمله رسانه های بیگانه پخش شد و به نظام حمله شد
خیبلی ساده اید اگر فکر کنید بااین عذرخواهی از سراجبار بخاطرازدست دادن هوادارهمه چیز حل شده!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۲ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
این مداح هر چقدر هم بی ادب باشه باید حالا حالاها خدا رو شکر کنه که پرش به پر هاشمی نگرفته !
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۳ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
سلام
پس با این حساب مشائی باید چگونه توبه کنه ؟
حکایت اعتراف به گناه عرب زنده بگور کننده بچه ها نزد پیامبره ؟
مشائی کجا و گناه کجا.!!!!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۰ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
ahsant b ishun
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۴ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
به نظر شما با اين توبه كردن كار تمام شد و همه چي برگشت سرجايش.نه آقاجان اگر اينطور باشد كه شما ميگوئيد پس عدالت خدا كجاست.مگر خدا در قرآن نگفته نسبت كفر به مسلمان ندهيد.پس حساب آبروي رئيس جمهور عزيز و دلهاي شكسته طرفداران وحاميان ريس جمهور چه ميشود.سعيد خان نميداني چه جگري از ما آتيش زدي.....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها