کد خبر: ۱۷۹۷۴۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۱۵ آبان ۱۳۹۲
مهاجم سابق تراكتورسازي گفت: «اگر در ابتداي فصل پيشنهاد استقلال را رد كردم صرفا به دليل مشكلات روحي ام بود.»

598؛ امير قلعه‌نويي در ابتداي فصل خيلي تلاش كرد تا پاي فلاويو لوپز هافبك پرتغالي تراكتور را به تيمش باز كند اما در نهايت موفق به انجام اين كار نشد.


حالا باگذشت 15 هفته از شروع ليگ، باز هم شنيده مي‌شود كه قلعه‌نويي درصدد جذب لوپز برآمده است. البته خود فلاويو تمايلي براي آبي‌پوش شدن ندارد و آن هم صرفا به خاطر مشكلات مالي است كه اين تيم اين روزها با آن مواجه است.


* شنيده‌ايم در آستانه بازگشت به ليگ ايران قرار داري؟
- خودم در جريان اين قضيه نيستم و از طريق دوستانم در ايران متوجه شدم كه از استقلال پيشنهاد دارم.


* درست مثل قبل از شروع فصل.
- قلعه‌نويي مربي‌ام بوده است و خيلي از نظر فني مرا قبول دارد. خودم هم دوست داشتم كه دوباره در تيم ايشان بازي كنم اما نمي‌توانستم.


* چرا؟
- به خاطر مشكلاتي كه در تراكتور برايم به وجود آمده بود به لحاظ روحي حسابي به هم ريخته بودم و مي‌خواستم براي يك فصل در اروپا بازي كنم تا دوباره به شرايط ايده‌آل برسم. اگر در آن برهه پيشنهاد استقلال را رد كردم صرفا به همين دليل بود.


* در حال‌حاضر كه ديگر آن مشكلات را نداري. آيا باز هم مي‌خواهي به پيشنهاد استقلالي‌ها پاسخ منفي بدهي؟
- هنوز پيشنهادي به مدير برنامه‌هايم داده نشده است و نمي‌توانم در خصوص پيشنهادي كه مطرح نشده صحبت كنم. هر زمان رسما خواستار جذبم شدند آن وقت تصميم مي‌گيرم.


* تراكتوري‌ها مدعي شده‌اند كه استقلالي‌ها بايد تو را از آنها بخرند. مگر هنوز با اين باشگاه قرارداد داري؟
- نه. نمي‌دانم آنها بر چه اساسي چنين ادعايي كرده‌اند. قراردادي با اين باشگاه ندارم و فقط اين‌كه ITC مرا سر لج و لجبازي صادر نمي‌كردند كه من هم از طريق فيفا اقدام كردم و حالا ITC هم دارم. شايد آنها فكر كردند كه هنوز هم بدون كارت بازي هستم كه چنين ادعايي كرده‌اند. بازيكن تراكتور نيستم و اگر قرار باشد استقلالي‌ها مرا جذب كنند بايد با خود من وارد مذاكره شوند نا با تراكتوري‌ها! مديران تراكتور خيلي به من لطمه زدند. آنقدر ITC مرا صادر نكردند كه نقل‌وانتقالات ليگ‌هاي اروپايي به پايان رسيد و بدون تيم ماندم. يك نيم فصل است كه به صورت انفرادي تمرين مي‌كنم تا تيم آينده‌ام را انتخاب كنم.


* پس با اين اوصاف بايد احتمال حضورت در ليگ ايران و استقلال را زياد بدانيم؟
- شنيده‌ام كه استقلال مشكل مالي دارد. از آنجايي كه دوست ندارم اتفاقاتي كه زمان حضورم در تراكتور برايم رخ داد بار ديگر تكرار شود، بعيد مي‌دانم كه بخواهم به استقلال بيايم. من يك بازيكن خارجي هستم و نمي‌توانم با جيب خالي در يك كشور ديگر زندگي كنم. بايد به لحاظ مالي حمايت شوم تا بتوانم براي تيمم خوب بازي كنم. در حال‌حاضر از ليگ پرتغال و لهستان پيشنهاد دارم و منتظر هستم تا نقل‌وانتقالات ليگ‌هاي اروپايي شروع شود. نمي‌دانم اما شايد در آينده دوباره شاگرد قلعه‌نويي شوم چون كار كردن با اين مربي را دوست دارم و اي كاش استقلال مشكل مالي نداشت و نيم‌فصل دوم در اين تيم بازي مي‌كردم.
روزنامه گل
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها