کد خبر: ۱۷۹۶۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۲۹ مرداد ۱۳۹۰
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر قیمت سکه طرح قدیم را هم اکنون 515 هزار تومان و طرح جدید را 508 هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت سکه ها حبابی نیست و مطابق قیمت جهانی طلا است.
 
به گزارش 598 محمد کشتی آرای در گفتگو با مهر قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم را هم اکنون در بازار 515 هزار تومان، طرح جدید را 508 هزار تومان، نیم سکه را 255 هزار تومان، ربع سکه را 135 هزار تومان و سکه گرمی را 76 هزار تومان اعلام کرد.
 
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر نرخ هر گرم طلای 18 عیار را در حال حاضر 52 هزار تومان ذکر کرد و افزود: قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی به 1854 دلار رسیده است.
 
وی دلیل اصلی افزایش قیمت طلا در بازار خارجی را بحران مالی دنیا، شوک وارد بر بورسها و بازارهای جهانی و کاهش شاخص ها و قیمت سهام در بورسهای بین المللی عنوان کرد.
 
کشتی آرای تصریح کرد: شوکی که هفته گذشته به بورس های مالی وارد شد باعث شد که شاخصها با افت مواجه شود، همچین ادامه نگرانی ها از رکود اقتصادی به این امر دامن می زند، به علاوه بحران اقتصادی به ویژه در بخش اقتصاد یورو و آمریکا به افزایش قیمتها منجر شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه قیمتها در بازار داخلی مطابق قیمتهای جهانی است، عنوان کرد: طی روزهای گذشته با نوسان قیمت در بازار داخلی و همچنین حباب قیمتی مواجه نبودیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها