کد خبر: ۱۷۹۶۰۲
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۱۴ آبان ۱۳۹۲
مهدي رجب‌زاده بازيکن تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص ابقاي لوکا بوناچيچ در ذوب‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم اظهار داشت: اميدوارم اين اتفاق خير باشد و تيم ما در نيم فصل دوم نتيجه بگيرد. لوکا يک روزه رفت و يک روزه هم برگشت، به هر حال اين تصميمي بود که باشگاه گرفت و بوناچيچ هم در نهايت قبول کرد که بماند. حالا بوناچيچ بايد مشکلات و نقطه ضعف‌هايي که باعث شد نتيجه نگيريم را پيدا کند و اين مهم‌ترين کار او است.

وي در خصوص اينکه مي‌گويند بازيکنان ذوب‌آهن رابطه خوبي با بوناچيچ ندارند، خاطرنشان کرد: هيچ وقت در يک تيم تمامي بازيکنان مربي را دوست ندارند يا از او رضايت کامل ندارند و اين مسائل در فوتبال طبيعي است. من ديدم که بوناچيچ بعد از بازي در مصاحبه‌اش گفت که نتوانسته با بازيکنان ارتباط برقرار کند، به هر حال اين موضوع مهمي است و لوکا بايد در مورد نحوه ارتباط با بازيکنان يا مسائل ديگر تصميمات جديدي بگيرد تا به آنچه که مدنظرش است، دست پيدا کند.

رجب‌زاده در خصوص شائبه کم‌کاري بازيکنان ذوب‌آهن براي برکناري بوناچيچ با بيان اين جمله که «بهتر است آدم‌ها با وجدان خود قضاوت کند»، افزود: من نمي‌توانم در مورد اين موضوع حرف بزنم. صحبت کردن در مورد کم‌کاري بازيکنان کار خطرناکي است، چون بحث تهمت در ميان است و انسان نبايد بي‌جهت در مورد چيزي که اطمينان ندارد حرف بزند.

وي در مورد اظهارنظر بعضي از بازيکنان ذوب‌آهن که گفته‌اند جو تيم در سال گذشته خيلي خوب بود، تاکيد کرد: ما نبايد با گذشته يا آينده زندگي کنيم. فصل قبل همانطور که خوبي‌هايي داشت، بدي هم داشت اما ما نبايد به گذشته فکر کنيم. در ضمن يک بازيکن بايد هميشه خودش را با تفکرات سرمربي سازگار کند در غير اينصورت خودش ضرر مي‌کند. الان ذوب‌آهن در وضعيت خطر قرار دارد و همه بايد تلاش کنيم تا تيم از اين وضعيت خارج شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها