کد خبر: ۱۷۹۴۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۱۴ آبان ۱۳۹۲
منابع خبری محلی در بحرین گزارش دادند، مردم بحرین در پاسخ به فراخوان ائتلاف جوانان چهارده فوریه در خیابان‌های اصلی پایتخت به راهپیمایی پرداختند.

به گزارش 598 به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از لؤلؤه، ائتلاف جوانان چهارده فوریه در اعتراض به سیاست‌های سرکوب گرانه رژیم آل خلیفه در خیابان‌های اصلی پایتخت بحرین، منامه راهپیمایی کردند.

آنان همچنین با اعتراض به احکام ناعادلانه صادر شده توسط دادگاه‌های بحرین در حق جوانان این کشور از مقامات خواستند،  ناقضان حقوق بشر را محاکمه کنند.

لازم به ذکر است که چندی پیش نیز سازمان عفو بین الملل محاکمه 50 نفر از مخالفان بحرینی را به اتهام پیوستن به تشکل چهارده فوریه در بحرین به روزی وحشتناک برای عدالت توصیف کرد.

سازمان عفو بین الملل با اشاره به برگزاری دادگاه تعدادی از اعضای ائتلاف جوانان چهارده فوریه و صدور احکام حبس دراز مدت برای آنها با صدور بیانیه ای اعلام کرد: شکایاتی از به کارگیری شوک برقی و ابزارهای شکنجه برای گرفتن اعتراف از اعضای ائتلاف جوانان چهارده فوریه دریافت شده است.

از سوی دیگر فیلیپ لوتر مدیر خاورمیانه و شمال آفریقای سازمان عفو بین الملل بیان کرد: آنچه در این روز (روز محاکمه اعضای ائتلاف جوانان چهارده فوریه) گذشت به مثابه روزی وحشتناک برای عدالت در بحرین به شمار می رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها