کد خبر: ۱۷۹۴۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۱۴ آبان ۱۳۹۲
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: زلاتکو کرانچار تنها چند روز به مرخصی می‌رود و تغییری در کادر فنی نخواهیم داشت.

598، محمد فرامرزی با رد هرگونه احتمال جابه‌جایی در کادرفنی تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: تمرین سپاهان از فردا (سه شنبه) از سر گرفته خواهد شد و کرانچار هم در آن حضور خواهد داشت. شاید کرانچار با اطلاع باشگاه چند روزی به مرخصی برود اما به طور قطع در نیم فصل دوم هم سپاهان با کرانچار به کار خود ادامه می‌دهد.

 

وی درباره بازی با نفت و به تساوی کشیده شدن بازی با وجود دریافت 2 گل و اخراج 2 بازیکن سپاهان تصریح کرد: در شرایطی که 2 گل دریافت کرده و 2 بازیکن تیم ما اخراج شده بودند اما سپاهان کیفیت خوب خود را نشان داد و توانست نتیجه بازی را جبران کند. البته این طبیعت فوتبال است که وقتی یکی، دو بازیکن از تیمی اخراج می‌شوند، سایر بازیکنان انگیزه مضاعفی پیدا می‌کنند. بازیکنان سپاهان هم با وجود برتری عددی نفرات نفت در تمامی صحنه‌ها توانستند بازی را به تساوی بکشانند.

 

سرپرست سپاهان با اشاره به اینکه تجربه نشان داده تیم‌های بزرگ در نیم فصل دوم عملکرد بهتری دارند، خاطرنشان کرد: با ترمیم‌هایی که در تیم خواهیم داشت در 5،4 هفته ابتدایی نیم فصل دوم جایگاه‌مان در صدر جدول را تثبیت می‌کنیم.

 

فرامرزی در مورد بحث منتفی شدن انتقال ساموئل به سپاهان گفت: ما اصلاً درخواستی برای انتقال ساموئل نداشته‌ایم که بخواهد منتفی شود و ما هنوز درخواستی برای جذب بازیکن به باشگاهی نداده‌ایم.

 

وی افزود: با توجه به اینکه معتقدیم بازیکنان این فصل ما نتوانستند خود را با شرایط وفق دهند اما نفرات باکیفیتی هستند و احتمال اینکه سپاهان در نیم فصل خروجی نداشته باشد بسیار بالا است.

تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها