کد خبر: ۱۷۹۳۸۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۱۴ آبان ۱۳۹۲
اختلافات سرمربی و مهاجم استقلال به حدی است که در روزهای کمبود نیروی تهاجمی نیز احتمال نيمكت‌نشيني این مهاجم مقابل تراكتور وجود دارد.

به گزارش 598 به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، بي‌توجهي امير قلعه‌نويي به آرش برهاني تنها به نيمكت‌نشيني‌هاي مداوم اين بازيكن در هفته‌هاي ماقبل از بازي با سايپا مربوط نمي‌شود. سرمربي استقلال حتي در تمرين‌ها هم سعي مي‌كرد كمتر به سمت آرش برود و بيشتر وقتش را با ديگر مهاجمان مي‌گذراند.

 

در برخي از تمرين‌هاي استقلال هم ديده مي‌شد به محض آنكه برهاني در زدن ضربات به سمت دروازه اشتباه مي‌كرد، امير سرش فرياد مي‌زد و او را جلوي چشم تماشاگران و ديگران بازيكنان حاضر در تمرين نكوهش مي‌كرد.

 

رابطه قلعه‌نويي با برهاني آنقدر تيره و تار هست كه بي‌ترديد اگر فرهاد مجيدي در بازي با مس از دنياي فوتبال خداحافظي نمي‌كرد در بازي بعدازظهر يكشنبه استقلال مقابل سايپا بازهم شاهد نيمكت‌نشيني آرش مي‌شديم. اما آن وداع نا به هنگام بيش از همه مددرسان برهاني شد تا جايگاهش را در استقلال قدري محكم كند؛ البته اگر كرده باشد! تا امروز هيچ كس نتوانسته درباره چرايي قهر نصفه و نيمه قلعه‌نويي با برهاني پاسخ درستي بدهد.

 

همه‌اش گمانه‌زني است و هر كسي هر چيزي به ذهنش مي‌رسد را مي‌گويد و حتي كار به انتشار برخي اخبار تاييد نشده در برخي سايت‌ها نيز كشيده شده است. در اين ميان نه قلعه‌نويي و نه برهاني تاكنون توضيح شفافي درباره اينكه چرا رابطه‌شان خراب شده نداده‌اند.

 

آرش كه جرات حرف زدن در اين باره را ندارد و سعي مي‌كند در مصاحبه‌هاي خود اوضاع را تلطيف كند و قلعه‌نويي هم تا امروز به سوالي در اين باره كه چرا به آرش برهاني بازي نمي‌دهد، پاسخ نداده است.

 

مروري بر لحظه تعويض برهاني در بازي با سايپا تداوم اين روند را نشان مي‌دهد. وقتي آرش در اواخر بازي از ميدان بيرون آمد تا آرمان قاسمي به جايش وارد زمين بشود امير حتي به صورت برهاني هم نگاه نكرد حالا دست دادن و گفتن يك خسته نباشيد خشك و خالي بماند. امير حتي زحمت چرخيدن به سمت آرش را هم به خود نداد! بعد از اينكه سوت پايان بازي هم به صدا درآمد اين سردي حفظ شد.

 

شايد گلي كه آرش وارد دروازه سايپا كرد مي‌توانست در عادي شدن روابط تاثير شگرفي بگذارد اما انگار موضوع آنقدر ميان قلعه‌نويي و برهاني حاد است كه سرمربي استقلال با وجود گل ارزشمندي كه شماره 9 مقابل سايپا به ثمررساند باز هم سمت او نمي‌رود و سعي مي‌كند همين وضعيت را حفظ كند. مي‌گويند پاي نفر سومي در ميان است.

 

ناراحتي امير قلعه‌نويي از برهاني كه امروز به رازي سر به مهر در استقلال تبديل شده آنقدر پيچيده و مبهم است كه حتي نزديكان باشگاه استقلال مدعي شده‌اند اگر محمد قاضي از بازي با تراكتورسازي تبريز كه عصر جمعه برگزار مي‌شود محروم نبود به طور قطع امير دوباره آرش را نيمكت‌نشين مي‌كرد.

 

هر چند كه همين حالا هم احتمال دارد به واسطه بازگشت سياوش اكبرپور اين شانس از آرش گرفته بشود و او با وجود گلي كه وارد دروازه سايپا كرد دوباره به نيمكت ذخيره‌ها بازگردد. بازي گرفتن از زوج نظري - اكبرپور در بازي با تراكتورسازي نيز يك احتمال است؛ احتمالي كه منجر به تبعيد دوباره آرش به نيمكت خواهد شد.

ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها