کد خبر: ۱۷۸۸۳۳
زمان انتشار: ۱۹:۲۶     ۱۲ آبان ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن‌سورينت گفت: انتظار داشتيم که بازي سختي در برابر ذوب‌آهن داشته باشيم و در کل هميشه بازي کردن در مقابل تيم‌هاي اصفهاني براي من هم سخت بوده است و هم خيلي راحت.
به نقل از ايسنا،منصور ابراهيم‌زاده در نشست خبري پس از پايان بازي تيم‌هاي راه‌آهن سورينت و ذوب‌آهن که با برتري تيمش به پايان رسيد، اظهار کرد: هميشه بازي کردن در مقابل تيم‌هاي اصفهاني هم براي من سخت بوده است و هم آسان. آسان از اين جهت که خيلي آگاهانه جلوي تيم‌هاي اصفهاني کار مي‌کنم و جلوي سپاهان هم شرايط خوبي داشتيم.

وي افزود: هميشه بازي در برابر ذوب‌آهن براي من سخت بوده است؛ چرا که در مقابل تيم سابقم مربيگري مي‌کنم و هميشه مثلث رجب‌زاده، حدادي‌فر و مسلمان در تيم ذوب‌آهن خطرناک بوده است و ما امروز سعي داشتيم اين مثلث را از کار بيندازيم.

ابراهيم‌زاده تصريح کرد: بچه‌هاي ما انگيزه بالا را داشتند و خود به خود هرچه به آخر بازي نزديک‌تر مي‌شديم تيم ذوب‌آهن از نظر بدني افت مي‌کرد و من در هر تيمي که بوده‌ام در پايان فصل خوب نتيجه گرفته‌ام.

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن سورينت گفت: اين برد را من تقديم مي‌کنم به تک تک خانواده‌هاي راه‌آهن و هم‌اکنون با يک فراغ بال بهتر مي‌توانيم بازي کنيم. ما کناره‌هاي خط هافبک‌شان را خوب بستيم و به نتيجه رسيديم. دو گلي در نيمه اول خورديم روي پاس‌هاي بلند و جايگيري‌هاي غلط بازيکنان تيم خودمان بود.

وي خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم تغيير مديريت در زمان اصغر دقيقي باعث اين افت در باشگاه ذوب‌آهن شد و واقعا دقيقي و خانم سموعي در ذوب‌آهن خوب کار مي‌کردند اما متاسفانه برکنار شدند. آن زمان هم خيلي وقت‌ها تيم پول نداشت و شخصا از جيب‌شان هزينه مي‌کردند اما الان اينگونه نيست.

ابراهيم‌زاده در پاسخ به اين سوال خبرنگاري که پرسيد که يکي از مشکلات تيم‌هاي ايراني اين است که در داخل زمين حريف نمي‌توانند بيش از چهار پاس صحيح دهند، به نظر شما علت در چيست، گفت: اعتقاد دارم بازيکنان تمرکز ندارند که اين مشکلات پيش مي‌آيد. نياز به تمرين مداوم است تا عادت به هم بکنند و به همين دليل است که بازي‌ها بي‌کيفيت است.

ابراهيم‌زاده در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا که از او پرسيد که ظاهرا خسرو ابراهيمي مديرعامل پيشين ذوب‌آهن در مصاحبه با يکي از خبرگزاري‌ها گفته است که منصور ابراهيم‌زاده بايد خوشحال باشد که من از ذوب‌آهن رفته‌ام چراکه او يک پول ناحق از ذوب‌آهن طلب داشت و اين پول را از فدراسيون طلب کرد، گفت: در فدراسيون فوتبال همه مدارک موجود است و کار ما در آن زمان براساس قانون بود و ايشان هم به هر حال ديدگاه خودشان را گفتند. همان طور که من ديدگاهم را گفتم. به هرحال همه آزاد هستند که ديدگاه خود را بيان کنند اما باز هم تاکيد مي‌کنم که من کار غيرقانوني انجام ندادم و کاملا براساس قانون کار کردم و مدارکش در فدراسيون فوتبال موجود است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها