کد خبر: ۱۷۸۷۵۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۱۲ آبان ۱۳۹۲
تیم فوتبال مس در حالی امروز آخرین بازی نیم فصل اول خود را در لیگ برتر انجام می دهد که آخرین فرصت این تیم برای شکستن بدترین رکورد تاریخ خود در لیگ برتر را دارد.

598:پرویز مظلومی اگر موفق نشود که سه امتیاز بازی امروز را هم برای مس کسب کند، داغ یک نیم فصل با صفر عدد برد برروی پیشانی مس تا ابد ثبت خواهد شد و این تیم در قعر جدول با سخت ترین شکل ممکن کار خود را در نیم فصل دوم آغاز خواهد چراکه فاصله مس با سایر تیم های پائین جدول بیشتر هم خواهد شد.


اما مس اگر بتواند امروز از پس داماش بربیاید ضمن اینکه امتیازهایش را سرانجام دور قمی می کند و با آرامش به تعطیلات می رود، با توجه به بازی رودروی راه آهن و ذوب آهن، می تواند در این هفته خود را به این دو تیم نزدیک تر هم کند و اینگونه است که کسب بردن و یا نبردن در بازی امروز برای مس دقیقا همان آدرس بهشت و جهنم برای این تیم است.


احتمالا از همین رو بوده است که باشگاه مس تقریبا هرکس را که می شناخته در باشگاه خود بسیج کرده است تا برای پیروزی تیم چاره ای بی اندیشد! از فتح الله نژاد زمانی گرفته تا حاج اسماعیلی، ایرانمنش، عبدالرشیدی، تاج الدینی، سیف الدینی، حاج جعفری و صاحب الزمانی همه در باشگاه مس از اکبر ایرانمنش حکم گرفته اند تا به صورت رسمی به مس کمک کنند.


این بسیج همه گانی در حالی در باشگاه مس شکل گرفت که پرویز مظلومی هم گربه را برای همه آن ها دم حجله کشت و رسما اعلام کرد اگر در کارش دخالت کنند، دو دقیقه هم در کرمان نمی ماند!


مظلومی قبل از بازی در پاسخ این سوال که چرا در کرمان تیمش بد نتیجه می گیرد و می بازد می گوید: نمی دانم!


او فقط امیدوار است که تیمش در بازی های خانگی رکورد شوم خود را بشکند. او برای نیم فصل دوم هم به باشگاه مس هشدار جدی می دهد و می گوید: من 15 بازیکن را برای باشگاه جهت جذب لیست گرفتم و اگر 5 بازیکن به تیم ما برای نیم فصل دوم اضافه نشوند من شرمنده همه کرمانی ها برای بقای مس در لیگ برتر می شوم! او از جدایی 4 بازیکن مس هم در نیم فصل دوم خبردادو گفت :هم اکنون دو جای خالی برای جذب بازیکن داریم و همچنین در نیم فصل چهار بازیکن را از لیست بازیکنان تیم مس کرمان خارج می کنیم.


بخش حساس برانگیز دیگر حرف های مظلومی جایی بود که او پس از سوال در رابطه با فرزاد حسین خانی از او کلی تعریف و تمجید می کند و نقش او را در کمک به مس بسیار زیاد می داند و او را شایسته احترام برای همه کرمانی ها عنوان می کند و در پایان حرف هایش می گوید: فرزاد البته باید حد خود را در تیم مس نگه دارد....! او البته غیبت حسین خانی در بازی با داماش را یکی از اصلی ترین مشکلات تیم خود می داند

 

گل
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها