کد خبر: ۱۷۸۵۰۲
زمان انتشار: ۲۲:۱۴     ۱۱ آبان ۱۳۹۲
سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های زورخانه‌ای معتقد است برگزاری کشتی پهلوانی در خرم آباد تبلیغ بسیار خوبی برای این رشته ورزشی بوده است.

محمدرضا طالقانی در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، در مورد تاثیر این مسابقات، اظهار کرد: همین که جمیعت زیادی از مردم و جوانان به سالن آمدند، مهم‌ترین تاثیر پیکارهای کشتی و تبلیغ منش‌های پهلوانی بود. این یعنی جذب مردم به ورزش و کشتی پهلوانی که از این بابت بسیار خوشحال هستیم.

طالقانی خاطر نشان کرد: بیش از 20 سال پیش آقای خوش جان ، نایب رییس کنونی فدراسیون اولین دوره این مسابقات را در ایران برگزار کرد، اما الان با 37 کشتی‌گیر و حضور ورزشکاران پنج قاره همراه شده و مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد.

او در مورد مردم خرم آباد گفت: واقعا آنها نهایت محبت را در حق ورزشکاران ادا کردند و جا دارد از مردم عزیز و مهمان‌نواز خرم آباد تشکر ویژه‌ای داشته باشم و از آقای دولتشاهی قدردانی می‌کنم، برای این که می‌خواهد سال آینده نیز این مسابقات را در لرستان برگزار کند.

طالقانی در مورد این که آیا در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی ثبت‌نام می‌کند، گفت: همین جا که هستم راضی ام و می‌خواهم به کشتی خدمت کنیم. پیشکسوتانی که از من درخواست کردند در انتخابات فدراسیون کشتی ثبت‌نام کنم خودشان می دانند که من در فدراسیون باستانی هستم و اگر اجازه بدهند می‌خواهم در همین جایی که هستم بمانم و به کشتی پهلوانی خدمت کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها