کد خبر: ۱۷۸۲۹۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۱۱ آبان ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز، نقش علي کريمي در اين تيم را بيش از يک بازيکن توصيف کرد.

تيم فوتبال تراکتورسازي قرار بود فردا (يکشنبه) در رقابت‌هاي جام حذفي مقابل ماشين‌سازي قرار بگيرد اما حريف تراکتورسازي در نهايت از حضور در اين رقابت‌ها انصراف داد. حالا تبريزي‌ها بايد خودشان را براي بازي با استقلال آماده کنند، ديداري که حتي در سرنوشت قهرماني هم تاثيرگذار خواهد بود. جلالي در مورد آخرين وضعيت تراکتورسازي در ليگ برتر و مسائل مهم ديگر به سوالات تسنيم پاسخ داد که مشروح آن در زير مي‌آيد:
 

* بعد از گذشت 14 هفته از آغاز ليگ برتر آيا از روند امتيازگيري تراکتورسازي راضي هستيد؟
از 14 بازي 26 امتياز گرفته‌ايم و هنوز تکليف يک امتياز کسر شده از تيم ما معلوم نيست. با اين شرايط ما از هدف‌گذاري ابتداي فصل 2 امتياز عقب هستيم. هر چند که به هدف‌مان نرسيده‌ايم ولي ناراضي هم نيستيم و اين فاصله قابل جبران است.

* آيا قهرماني نيم فصل براي شما مهم است؟
ما به اهداف بلندمدت خود فکر مي‌کنيم و توجه زيادي به قهرماني نيم فصل نداريم. براي‌مان مهم اين است که در پايان فصل قهرمان شويم نه در نيم فصل.

* در مورد علي کريمي صحبت کنيد. او با اينکه درخشش خوبي مقابل استقلال خوزستان داشت اما از ديگر بازيکنان تراکتورسازي تعريف کرد. در اين خصوص چه صحبتي داريد؟
من پيش از اين با کريمي کار نکرده بودم. او غير از اينکه براي تيم ما يک بازيکن محسوب مي‌شود در زمينه‌هاي ديگر هم به تراکتورسازي کمک مي‌کند. وقتي چنين حرف‌هايي زده مي‌شود مطمئناً مي‌توان به ارزش خيلي چيزها پي برد. نقش او در تيم ما بيش از يک بازيکن است.

* در مورد به اوج رسيدن کريم انصاري‌فرد چه صحبتي داريد؟
هر بازيکني براي رسيدن به يک فرم ايده‌آل بايد خودش هم تلاش کند. او شرايط سختي داشت ولي تلاش کرد تا به دوران خوبش برسد.

*در مورد بازي حساس با استقلال در هفته پانزدهم چه صحبتي داريد؟
تمامي بازي‌ها براي ما مهم هستند ولي بعضي‌ از بازي‌ها خيلي مهم هستند و امتياز گرفتن در آن مسابقات براي تراکتورسازي اهميت و ارزش بيشتري دارد. بازي با استقلال براي ما خيلي مهم است.
 

*براي نيم فصل دوم بازيکن مي‌گيريد؟
اگر احساس کنيم که تيم نياز به تقويت دارد اين کار را خواهيم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها