کد خبر: ۱۷۸۲۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۱۱ آبان ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به ديدار اين تيم برابر الوند همدان در جام حذفي گفت: با وجود اينکه امسال فشارهاي زيادي روي تيم ما وجود دارد ولي در اين جام به دنبال قهرماني هستيم.
علي دايي،سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در نشست خبري پيش از ديدار اين تيم برابر الوند همدان در مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي که امروز پجشنبه برگزار شد، اظهارداشت: مطمئنا بازي‌هاي جام حذفي شرايط خاص خود را دارد و هيچ تيم از پيش برنده نيست. نتايج چند روز اخير هم نشان مي‌دهد که تيم‌هاي ليگ يکي انگيزه‌هاي زيادي از حضور در اين مسابقات دارند. الوند همدان تيم استقلال صنعتي را حذف کرده و بازيکنانش با انگيزه هستند. اما اگر ما خودمان نباشيم کار سختي خواهيم داشت ولي اگر خودمان باشيم مي‌توانيم به فينال اين جام هم برسيم و قهرمان بشويم. امسال در جام حذفي مي‌خواهيم تا فينال و قهرماني پيش برويم.

وي در بخش ديگري از حرف‌هايش عنوان کرد: ما شناخت کافي از الونده همدان داريم. بازي آنها برابر استقلال صنعتي و در ليگ يک را هم ديده‌ايم. الوند همدان بازيکنان خوبي دارند که خوب هم بازي مي‎کنند ولي مطمئنا ما هم به دنبال اين هستيم تا با ارايه بهترين بازي خود از اين مرحله عبور کنيم.

سرمربي تيم پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که "آيا از ياران ذخيره خود در اين ديدار استفاده خواهيد کرد"؟، گفت: در پرسپوليس بازيکن اصلي و غير اصلي نداريم. به همه بازيکنان اعتقاد داريم و ترکيب تيم هم بستگي به شرايط دارد. سعي مي‌کنيم بهترين ترکيب را در اين ديدار بگذاريم. همه بازيکنان ما بازيکنان اصلي هستند. سعي ما بر اين است که براي اين ديدار هم بهترين ترکيب را انتخاب کرده و با قدرت وارد زمين بشويم.

دايي همچنين درباره بازيکنان محروم و مصدوم تيمش عنوان کرد: خوشبختانه بازيکن محروم نداريم ولي دو سه يار مصدوم داريم که امروز وضعيت آنها معلوم مي‌شود. پيام صادقيان با تيم تمرين نکرده است. دهنوي هم مريض بوده و يکي دو نفر مثل غلامرضا رضايي هم مشکل دارند. در کل در تمرين امروز همه چيز را تعيين خواهيم کرد.

سرمربي تيم پرسپوليس با اشاره به مشکلات مالي اين تيم خاطرنشان کرد: اين مسئله نمي‌تواند مسئله کوچکي باشد. بازيکن بايد با خيال راحت بازي کند و باشگاه هم بايد تلاش کند و به موقع حقوق آنها را پرداخت کند. در اين مدت که من با سردار رويانيان بوده‌ام هميشه تنها بوده در حاليکه يک نفره نمي‌توان کارها را خوب پيش برد. من از مسئولان خواهش مي‌کنم که به وي کمک کنند. اين تيم دولتي است و تا زماني که خصوصي شود که به اين راحتي هم امکانپذير نيست، دولت بايد کمک کند.

وي ادامه داد: دو سال است که شرايط خوبي نداشته‌ايم. امسال خيلي مسايل از بيرون روي تيم ما فشار آورده است. بعضي‌ها نمي‌خواهند که تيم ما نتيجه بگيرد. آنها دل‌شان با پرسپوليس نيست ولي علي دايي با اعتقادات و ايده‌هايش کارها را پيش مي‌برد. الآن هنوز آن تيمي که من مي‌خواهم نشده‌ايم. بايد دغدغه‌هاي ما تمام شود تا به شرايط ايده‌آل برسيم.

دايي همچنين درباره محروميت مربي تيم الوند گفت: کاري به اين مسايل ندارم. اگر دست من بود همين حالا از فدراسيون و سازمان ليگ مي‌خواستم که مربي حريف را ببخشند تا روي نيمکت بنشيند. من تا الآن خبر نداشتم و همين حالا از شما شنيده‌ام. از سازمان ليگ خواهش مي‌کنم ايشان را ببخشد. دوست دارم تيم مقابل ما با قدرت بازي کند و ما در اين شرايط توانايي‌هاي خودمان را به نمايش بگذاريم. الوند هم سال قبل خوب نتيجه گرفت و امسال هم غير از بازي آخرش خوب بوده است. ديگر من وارد ساير مسايل نمي‌شوم.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها