کد خبر: ۱۷۸۱۰
زمان انتشار: ۱۶:۰۲     ۲۶ مرداد ۱۳۹۰
در ادامه جریان سازی های آمریکا و غرب بر ضد ایران، یک رسانه آمریکایی خواهان ممنوعیت میزبانی هتل های آمریکا از رییس جمهور کشورمان شده است.
به گزارش 598 به نقل از سرویس سیاسی برنا، مارک والیس سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل و رییس اتحادیه آمریکایی مبارزه با ایران هسته ای در مقاله ای در پایگاه خبری دیلی بیست که با هدف جنجال سازی بر ضد ایران در آستانه برگزاری اجلاس سالانه سران در سازمان ملل منتشر شده است، آورده است: هیچ هتلی در نیویورک نباید رییس جمهور ایران را بپذیرد.

وی در ادامه مقاله خود با بیان این که در آستانه دهمین سالگرد حادثه 11 سپتامبر رییس جمهور ایران بار دیگر به آمریکا خواهد آمد، مدعی شده است: احمدی نژاد فردی است که اعلام کرده است آمریکا عامل اصلی حملات تروریستی به شهروندان خود در 11 سپتامبر است، از طرف دیگر آمریکا در ماه جولای برای نخستین بار اعلام کرد که ایران متحد القاعده است. با توجه به این مسئله به نظر می رسد مطرح کردن این مسئله صحیح باشد که کدام هتل شجاعت پذیرش احمدی نژاد را خواهد داشت.

این اظهارات در حالی مطرح شده است که هر سال با حضور رئیس جمهوری در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل، موجی از جریان سازی ها علیه رئیس جمهور در آمریکا و رسانه های غربی ایجاد می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها