کد خبر: ۱۷۸۰۶
زمان انتشار: ۱۵:۵۵     ۲۶ مرداد ۱۳۹۰
من اصلا با فیسبوک آشنایی ندارم اما مثل اینکه یک نفر که از برخی مشخصات فامیلی و خانوادگی من مطلع است از نام من در حال سو استفاده است
فیسبوک برای آدمهای مشهور گاهی اوقات دردسر ساز است . نزدیک به دو سال است که عده زیادی از بازیکنان فوتبال ایران به عضویت فیسبوک در آمدند و در این شبکه اجتماعی فعال هستند اما به دلیل برخی حساسیت های غیر ورزشی نسبت به فیسبوک در ایران بسیاری از این چهره های معروف حضورشان در فیسبوک را تکذیب می کنند .
البته ستاره های ایرانی حاضر در فیسبوک همه جوره مواظب هستند تا در چارچوب های اخلاقی پیش بروند اما گویا برخی آدمهای بیکار و بیمار از این موضوع هم سو استفاده می کنند . این روزها در فیسبوک گاهی اوقات دیده می شود که برخی از آدمها که شناخت نسبتا نزدیکی از بعضی ستاره های فوتبال دارند با تشکیل یک صفحه به نام این ستاره ها در فیسبوک خود را جای آنها می زنند و دردسرهای مختلفی را بوجود می آورند ! از کلاهبرداری گرفته تا انتشار تصاویر غیر اخلاقی .
یکی از بازیکنانی که این روزها از نامش سو استفاده شده و به شدت هم شاکی به نظر می رسد ، خسرو حیدری است . او تاکید می کند که اصلا عضو فیسبوک نیست : « من اصلا با فیسبوک آشنایی ندارم اما مثل اینکه یک نفر که از برخی مشخصات فامیلی و خانوادگی من مطلع است از نام من در حال سو استفاده است . من البته به دادگاه رفتم و شکایت کردم و به زودی از لحاظ قانونی با این فرد برخورد می شود . از هوادران هم می خواهم که از این موضوع با خبر باشند و اگر با این مورد برخورد کردند احتیاط کنند تا فریب این افراد را نخورند ! »
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها