کد خبر: ۱۷۷۸۵۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۰۹ آبان ۱۳۹۲
بعد از اعتراض شدید مراجع تقلید نسبت به مقاله موهن روزنامه بهار:
روز گذشته علی جنتی در اظهار نظری تامل برانگیز ضمن ابراز تاسف از توقیف روزنامه بهار که به علت انتشار مقاله موهن و اهانت به مقدسات دینی توسط هیات نظارت از مطبوعات توقیف شده است بیان داشت: اصولا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌دنبال توقیف روزنامه‌ای نیست. اما گویی اظهار تاسف وزیر ارشاد از توقیف روزنامه بهار رسانه های اصلاح طلب را ذوق زده کرده است و تیتر اصلی بسیاری از روزنامه های این جریان به بازتاب سخنان روز گذشته وزیر ارشاد اختصاص داده شد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، روز گذشته علی جنتی در اظهار نظری تامل برانگیز ضمن ابراز تاسف از توقیف روزنامه بهار که به علت انتشار مقاله موهن و اهانت به مقدسات دینی توسط هیات نظارت از مطبوعات توقیف شده است بیان داشت: اصولا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌دنبال توقیف روزنامه‌ای نیست و به‌نظر ما، راه‌های دیگری به‌جز توقیف وجود دارد که از طریق آن‌ها، قانون اجرا شود و افراد اگر تخلفی کردند، به تخلفات‌شان رسیدگی شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد در پاسخ به پرسش خبرنگاری دیگر مبنی بر این‌که اگر دانشجویی در دانشگاه تخلف کرد، آیا باید دانشگاه را تعطیل کنند؟ اظهار کرد: نه نباید این‌طور شود. خبرنگاری از جنتی پرسید، آیا از تعطیلی روزنامه‌ی بهار متأثر شدید؟ او پاسخ داد: بله، ما متأسفیم؛ راه‌های دیگری به‌جز توقیف مطبوعات وجود دارند.

این موضع آقای جنتی در حال بیان شد که روز گذشته نیز مراجع تقلید هشدارهای شدیدی را نسبت به لزوم برخورد با اهانت به مقدسات و جدیت بیشتر در حفاظت از ارزش های اسلامی بیان داشتند.

اما گویی اظهار تاسف وزیر ارشاد از توقیف روزنامه بهار رسانه های اصلاح طلب را ذوق زده کرده است و تیتر اصلی بسیاری از روزنامه های این جریان به بازتاب سخنان روز گذشته وزیر ارشاد اختصاص داده شد.









نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها