کد خبر: ۱۷۷۷۴۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
پیشکسوت فوتبال استقلال گفت: خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال به صلاح خودش و باشگاه نبود و او باید برای این کار مشاوره می‌گرفت.

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در موردخداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال گفت: این دومین خداحافظی او بود، انسان در هر کاری مشاوره می‌گیرد و با رعایت تمامی جوانب تصمیم خود را عملی می‌کند.

وی افزود: خداحافظی اول او عالی بود اما وقتی شنیدم در 10 دقیقه پایانی با مس خداحافظی کرده و در این شرایط همه را تنها گذاشته است، به نظر من تصمیمش نه به صلاح خودش و نه باشگاه بود.

روشن تاکید کرد: او درخداحافظی اول کار بزرگی انجام داد و با یک شخصیت رویایی رفت اما اکنون وجه‌اش به شکلی می‌شود که این صحبت را بیان می‌کنند که او بی‌موقع تیم را ترک کرد و حرفها به نفعش نخواهد بود. کاش از مشاوران خوبی استفاده می‌کرد. البته معلوم نیست شاید 4-5 ماه دیگر دوباره منصرف شود.

پیشکسوت استقلال درمورد اینکه برخی از اطرافیان تیم اعلام کردند کاش در این شرایط که استقلال مصدومان زیادی دارد، مجیدی خداحافظی نمی‌کرد، اظهار داشت: مطمئنا این صحبت‌ها بیان می‌شود، دفعه اول که خداحافظی کرد و در نامه‌ای دلایلش را گفت، واقعا وجه خوبی داشت، نمی‌دانم او را سیاه کردند، پول خوبی دادند و یا دلیل دیگری وجود داشت که برگشت. مطمئنا در این زمان صددرصد او را دوست داشتند اما باز هم مثل آن زمان که بخاطر دخترش تیم را ترک کرد، گفته می‌شود مجیدی استقلال را تنها گذاشته است. البته این تصمیم شخصی خود او است و به خودش مربوط می‌شود. مدیرعاملی که تیمش 4 بر یک می‌بازد و پس از اوت شدن می‌گوید سومی خوب بود، آنقدر نمی‌داند که در این مسابقات فقط اول شدن مهم است و تیم سوم با تیمی که در مرحله گروهی حذف شده تفاوتی نمی‌کند به هر حال شرایط جلو می‌رود و انشاالله کمیسیون اصل 90 مجلس بر سر حل مسائل فوتبال کوتاه نیاید.

روشن در مورد اینکه علی فتح الله زاده اعلام کرد پس از خداحافظی مجیدی اشک ریخته است و او را به تیم باز می‌گرداند خاطر نشان کرد: من زیاد روزنامه نمی‌خوانم اما یک بار دیدم در تیتر روزنامه‌ای زده است مجیدی پسر من است، یک بارگفت جباری پسر من است، بعد قرار شد از او شکایت کنند، آنهاکه به خاطر مکتب حجازی رفتند پس از مدتی از کمپ استقلال عکس مجیدی و حجازی را درآوردند. بالاخره بر خر مراد سوار هستند و انشاالله که در کارشان موفق شوند.

وی در مورد اینکه استقلال در این هفته‌ها خوب نتیجه نمی‌گیرد، اظهار داشت: قطعا این اتفاق می‌افتد تیمی که با دروغ و دغل بسته می‌شود، همین است. استقلال نیاز به چک ندارد اگر باشگاه آکادمی درستی داشته باشد و وقتی بازیکنی مثل یعقوب کریمی تربیت می‌شود او را بیرون نیاندازیم، بازیکنان با قیمت مناسب به استقلال می‌آیند، نیازی به التماس و بستن قراردادهای 800 میلیون تومانی نیست که بازیکن شب قبل از بازی بگوید اگر پولم را ندهی فردا بازی نمی‌کنم.

روشن افزود: علی پروین درست می‌گفت که بازیکن برای بازی در استقلال و پرسپولیس باید یک پولی پرداخت کند، ما نمی‌گوییم بازیکنان پول بدهند اما باید بیاستند تا وقتی پول رسید قراردادشان را دریافت کنند نه اینکه برای این تیم بزرگ قول قرار بگذارند. مدیرعامل خانه و ماشینش را می‌دهد مگر او چند خانه و ماشین دارد، راه اداره کردن یک تیم بزرگ این نیست. شما بلد نیستید تیم را اداره کنید. استقلال اصلا قهرمان آسیا شد، ما شرممان می‌آید تیمی که قهرمان آسیا می‌شود، در آکادمی‌اش بحث های حاشیه ای مطرح شود و یا اینکه بازیکنان پول بدهند.

روشن تاکید کرد: به مجلس شورای اسلامی تبریک می‌گویم که برای انتخاب وزیر ورزش اینقدر دقت دارند و می‌خواهند فردی را بیاورند که صلاحیت دارد. اصلا صالحی امیری را نمی‌شناسم و نمی‌دانم او خوب است یا بد اما اینکه مجلس تا این اندازه دقت دارد، واقعا قابل ستایش است.

وی در پایان گفت: به هر حال مسئولان فدراسیون و سایر افراد دارای صلاحیت باید دقت کنند و اگر دلالی یا فسادی وجود داشته است اینها را بگویند. یک نوجوان با استعداد در اردبیل پیدا شده و همه شادی می‌کنند اما بدانید به اندازه موهای سر یک انسان در فوتبال ایران بازیکن خوب وجود دارد اما چون توجهی نمی‌شود این استعدادها ناشناس می‌ماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها