کد خبر: ۱۷۷۶۹۷
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
هافبک ملي‌پوش و با تجربه بايرن از اين که روزي مسئوليت مديريتي در پرافتخارترين باشگاه ژرمن‌ها داشته باشد،‌ استقبال کرد.
باستين شواين‌اشتايگر در مصاحبه‌اي گفت: چقدر بامزه خواهد شد اگر 30 سال ديگر فيليپ لام، توماس مولر و من به جاي اولي هوينس و کارل هاينس رومينيگه،‌ هدايت بايرن را برعهده داشته باشيم. آنوقت توماس خيلي حرف‌ها براي گفتن به بيرون تيم خواهد داشت. من و فيليپ هم تصميم‌گيري هاي مديريتي را انجام خواهيم داد.

به گزارش فارس، وي که تا 30 ژوئن سال 2016 با باوارايي‌‌ها قرارداد دارد، ‌در مورد آينده خود پس از اين تاريخ نيز اظهار داشت: بايد صبر کرد و ديد چه اتفاقي خواهد افتاد. با توجه به اين که 3 سال تا آن زمان، فرصت باقي است، ‌از حالا نمي‌توان آينده را پيش‌بيني کرد.

او ادامه داد: هنوز هم اهداف بزرگي با بايرن دارم. در سطح ملي مي‌خواهم به هر افتخاري که ممکن است برسم. از طرفي به رکوردي برسيم که هيچ تيمي تاکنون به آن نرسيده باشد. اين که بتوانيم از قهرماني خودمان در ليگ قهرمانان به خوبي دفاع کنيم.

شوايني ادامه داد: اکنون با وجود مربي جديدي مثل گوارديولا همچنان بخت خيلي خوبي داريم که از مقام خود در اروپا دفاع کنيم.

او که سابقه بيش از 100 بازي ملي دارد، در مورد وضعيت خود نيز عنوان کرد: تازه 29 ساله شده‌ام و احساس مي کنم وضعيت خوبي دارم. اميدوارم با رفع مشکل مفصل بازهم بهتر شوم. هميشه سعي کرده‌ام با تمام وجودم براي بايرن بازي کنم. تا ماداميکه اين پيراهن بر تن من است، همين شکل عمل مي‌کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها