کد خبر: ۱۷۷۶۹۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: روز گذشته وقتي صحنه خداحافظي مجيدي را ديدم حالم گرفته شد و نمي‌دانستم چه چيزي بايد بگويم.
محمد قاضي درباره خداحافظي فرهاد مجيدي از فوتبال اظهار داشت: از ديدن صحنه خداحافظي مجيدي خيلي ناراحت شدم. جاي او در فوتبال ايران خالي خواهد بود. دوست داشتم تا پايان فصل کنار مجيدي بازي مي‌کردم تا بتوانم از تجربيات او استفاده کنم و با هم روزهاي خوبي را براي استقلال رقم بزنيم.

به گزارش تسنيم ، مهاجم استقلال با اشاره به خداحافظي روز گذشته مجيدي ادامه داد: اين نوع خداحافظي در شأن فوتبال ما نيست. متاسفانه در کمتر از يک‌سال شاهد 2 خداحافظي غريبانه از مهدي مهدوي‌کيا و فرهاد مجيدي بودم.

قاضي تصريح کرد: قدر اسطوره‌هاي خودمان را نمي‌دانيم و اين مسئله تنها در ايران اتفاق مي‌افتد و جاي تاسف هم دارد. بايد بازي خداحافظي خوبي براي مجيدي بگيريم که تماشاگران زيادي حضور داشته باشند تا او با عزت و در روزي خاطره‌انگيز از فوتبال خداحافظي کند.

وي خاطرنشان کرد: مجيدي براي فوتبال ملي و باشگاهي زحمت زيادي کشيد و اميدوارم هر کجا که هست موفق باشد. هيچ مهاجمي نمي‌تواند جاي مجيدي را بگيرد. دلم براي او تنگ مي‌شود. وقتي مهدوي‌کيا در فينال جام حذفي بين پرسپوليس - سپاهان خداحافظي کرد موهاي تنم سيخ شده بود. روز گذشته هم وقتي صحنه خداحافظي مجيدي را ديدم حالم بد شد و نمي‌دانستم چه چيزي بايد بگويم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها