کد خبر: ۱۷۷۶۷۳
زمان انتشار: ۱۹:۲۴     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
یکی از مقامات رژیم صهیونیستی از آمریکا خواست مذاکرات صلح خاورمیانه را کنار گذاشته و موضوع هسته‌ای ایران را در اولویت خود قرار دهد.

به گزارش 598،  خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری دیلی استار، «دانی دانون» معاون وزیر جنگ اسرائیل روز چهارشنبه از آمریکا خواست تا گفت‌وگوهای صلح خاورمیانه را کنار گذاشته و موضوع هسته‌ای ایران را در اولویت خود قرار دهد.

وی که یکی از اعضای افراطی کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل است گفت که توافق صلح با فلسطینی‌ها طی جدول زمانی که توسط دولت آمریکا ترسیم شده «افکاری واهی» است.

وی که در جمع خبرنگاران در بیت المقدس صحبت می‌کرد، گفت: اگر من امروز می‌توانستم با «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا صحبت کنم حتما به وی می‌گفتم که تقویم را تغییر دهد. وی در ماه می 2014 و اساسا طی شش ماه خواستار نهایی شدن مذاکرات با فلسطینیان است اما پایان نزاع با فلسطینی‌ها تا ماه می 2014 فکری واهی است.

دانی دانون گفت: من می‌گویم اجازه دهید نخست تهدیدی که از سوی ایران است را تا ماه می 2014 پایان دهیم بعد به میز مذاکرات با فلسطینیان برویم.

معاون وزیر جنگ اسرائیل مدعی شد که متوقف کردن ایران از ساخت بمب هسته‌ای اولویت بسیار فوری است و بار دیگر این تهدید را تکرار ساخت در صورتی که تلاش‌های دیپلماتیک توسط قدرت‌های جهانی به شکست بیانجامد اسرائیل به طور یکجانبه به ایران حمله خواهد کرد.

وی گفت: ما نمی‌توانیم درباره ایران مرتکب اشتباه شویم اسرائیل در موقعیتی نیست که چنین اشتباهی مرتکب شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها