کد خبر: ۱۷۷۶۱۱
زمان انتشار: ۱۸:۲۶     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال راه‌آهن سورينت گفت: يک زمان با مجيدي اختلافاتي داشتيم اما براي او آرزوي موفقيت مي‌کنم.
پيروز قرباني در مورد شرايط راه‌آهن گفت: وضعيت خوبي نداريم و در جايگاه مناسبي نيستيم. باخت آخر ما با ساير مسابقات فرق دارد و در اين ديدار عملکرد خوبي ارائه کرديم. اگر مثل ديدار با پرسپوليس همدل و متحد باشيم مي‌توانيم نتايج خوبي را کسب کنيم.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه به نظر مي‌رسد راه‌آهن خيلي راحت گل مي‌خورد، تاکيد کرد: اتفاقا راحت گل نمي‌خوريم در بازي‌هايي که من بودم اين مسئله را نديدم و شايد در چند مسابقه که بازي نکردم اين اتفاق افتاده است. با عرض پوزش بايد بگويم با اين نظر شما مخالف هستم.

قرباني در مورد اينکه راه‌آهن ساختار مديريت، کادر فني و بازيکنان خوبي دارد، تاکيد کرد: با اين مسئله موافقم. ما ساختار مديريت، کادر فني و بازيکنان خوبي داريم اما در نتيجه‌گيري خوب عمل نکرديم. البته در ديدار مقابل پرسپوليس شرايط تيم بهتر شد و عزم بازيکنان چند برابر شده است تا بتوانيم در ادامه روند رو به بهبودي داشته باشيم و نتايج خوبي را به دست آوريم. اگر موفق شويم کل تيم سود مي‌کند و اگر نتوانيم روندمان را درست کنيم مطمئنا همه ضرر خواهيم کرد.

مدافع راه‌آهن در مورد اينکه راه‌آهن در هفته پاياني نيم فصل به مصاف ذوب‌آهن مي‌رود و آيا با توجه به تعطيلي ليگ شرايط اين تيم بهتر خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما بايد فکر کنيم هر مسابقه حکم جام حذفي را برايمان دارد و در صورت باخت اوت مي‌شويم. در اين شرايط هر بازي براي ما در حکم فينال است. ذوب آهن نيز تيم بسيار قوي و قدرتمندي است. سعيد آذري مديري است که امتحان خود را پس داده و به تازگي به ذوب‌آهن بازگشته است آنها هم در نتيجه‌گيري بدشانس بودند اما انشاء الله ذوب آهن را مي‌بريم.

قرباني در مورد اينکه در مقطعي با فرهاد مجيدي مشکل داشت و حالا اين بازيکن از فوتبال خداحافظي کرده است اظهار داشت: براي فرهاد مجيدي آرزوي موفقيت مي‌کنم، خداحافظي تصميم شخصي اين بازيکن بود، او بازيکني بزرگ، فني و کاپيتان استقلال بود که بهتر مي‌داند بايد چه تصميمي بگيرد. ما در يک برهه اختلافاتي داشتيم و هست اما به هيچ وجه مهم نيست، براي او آرزوي موفقيت مي‌کنم. اين اتفاقي است که براي همه فوتباليست‌ها مي‌افتد و يک تصميم شخصي است.

وي در پاسخ به اين سوال که خيلي‌ها معتقدند مجيدي به دليل مشکلات استقلال نبايد خداحافطي مي‌کرد، تصريح کرد: به هر حال اين يک مسئله شخصي است و من نمي‌توانم در مورد آن اظهار نظر کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها