کد خبر: ۱۷۷۵۸۴
زمان انتشار: ۱۵:۱۶     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
سرپرست باشگاه پرسپولیس با حضور در سازمان لیگ موافقت این باشگاه برای برگزاری دیدار با الوند همدان در روز جمعه را اعلام کرد.

598: باشگاه پرسپولیس موافقت خود را برای برگزاری دیدار با الوند همدان در جام‌حذفی در روز جمعه هفته جاری اعلام کرد. این دیدار به قید قرعه باید به میزبانی پرسپولیس برگزار شود. این در شرایطی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس راضی بودند که این بازی در شهر همدان برگزار شود.

 

مسئولان پرسپولیس و الوند صبح امروز در جلسه‌ای توافق خود را برای چگونگی برگزاری این مسابقه اعلام کرده و با هم به توافق رسیده بودند. این در شرایطی بود که از طرف باشگاه پرسپولیس هنوز نامه کتبی به سازمان لیگ نرسیده بود و فقط سعید شیرینی موافقت شفاهی خود را با این قضیه اعلام کرد.

 

پس از جلسه‌ای که صبح بین مسئولان باشگاه پرسپولیس و الوند همدان برگزار شد مسئولان باشگاه همدانی بلیت‌های هواپیما و هتل خود در آبادان را کنسل کردند. پیش از این قرار بود تیم‌های الوند و صنعت‌نفت آبادان روز شنبه آینده به مصاف یکدیگر بروند.

 

سعید شیرینی از پس از حضور در سازمان لیگ نامه کتبی خود را برای برگزاری این مسابقه در روز جمعه به رئیس سازمان لیگ ارائه داد.

تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها