کد خبر: ۱۷۷۵۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
یک مدیر در باشگاه پرسپولیس گفت: «مگر می‌شود رئیس 110 اختیار زبانش را نداشته باشد؟»

598؛ محمد رویانیان دیروز پس از برگزاری مجمع فدراسیون مقابل خبرنگاران قرار گرفت و حرف های جالبی به زبان آورد. رویانیان به خبرنگاران گفت: «یکی از اعضای هیات مدیره نمی گذارد من کار کنم و دوست دارم من از این تیم جدا شوم.»

 

خبرنگاران از رویانیان پرسیدند آیا منظورت جمشیدی است؟ که رویانیان جواب داد: «نه منظورم آقای "علی – پ" است! رویانیان بلافاصله از خبرنگاران خواست این حرف را نشنیده بگیرند چون از دهنش در رفته است.»

 

امروز با یکی از مسئولان پرسپولیس تماس گرفتیم و این ماجرا را پیگری کردیم که مسئول باشگاه پرسپولیس گفت: «مطمئن باشید این حرف از دهن آقای رویانیان در نرفته است. مگر می شود یک نفر که سابقه مدیریت 35 ساله دارد چنین چیزی بی اختیار از دهانش خارج شود؟ مطمئنا رویانیان می خواسته مردم متوجه باشند که پروین نمی گذارد او کار کند. رویانیان سابقه مدیریت 110 را دارد و چنین چیزی امکان ندارد که حرفی از دهنش در برود.»

 

رویانیان معتقد است علی پروین با حسین هدایتی و بابک زنجانی تماس گرفته و از آنها خواسته به رویانیان کمک نکنند. به همین دلیل رویانیان امروز از اکبری، رئیس هیات مدیره پرسپولیس خواسته بود جلسه هیات مدیره را بدون حضور پروین برگزار کنند که این درخواست با موافقت اکبری مواجه شد.

بانک ورزش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها