کد خبر: ۱۷۷۲۹۹
زمان انتشار: ۲۲:۳۵     ۰۷ آبان ۱۳۹۲
فرهاد مجيدي امروز رسما از دنياي فوتبال خداحافظي و به نوعي جامعه فوتبال را غافلگير کرد.

علي دايي سرمربي پرسپوليس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خصوص اين اتفاق اظهار داشت: معتقدم هر فوتباليستي يک روز بايد از فوتبال خداحافظي کند که آن روز روز سختي است، راستش را بخواهيد من هرگز دوست نداشتم مجيدي به اين زودي با توجه به شرايطي که داشت از فوتبال خداحافظي کند.

وي افزود: بايد به تصميم مجيدي احترام گذاشت، فرهاد هنوز هم از خيلي از جوان‌هاي ما بهتر است. او به اين فوتبال و باشگاه استقلال خدمات زيادي کرد و مجيدي هميشه در فوتبال ايران بزرگ هست و خواهد ماند. همين که مجيدي در قلب مردم بود نشانگر همه چيز است.

دايي تاکيد کرد: به عنوان يک پرسپوليسي قلبا مجيدي را دوست دارم و آرزو مي‌کنم در زندگي مربيگري و شخصي مانند هميشه که در دل مرد جاي داشت، موفق باشد. اميدوارم در زندگي و آينده کاري فوتبالي خود به هر چيزي که مي‌خواهد مثل دوران فوتبالش برسد.

وي در خصوص همبازي بودنش با مجيدي در تيم ملي گفت: زماني که سرمربي تيم ملي بودم او شاگردم بود و حتي با هم همبازي بودم. او يکي از بهترين دوستان من بود و مردم درخشش او در فوتبال را دوست داشتند. به عنوان يک پرسپوليسي براي وي آرزوي موفقيت دارم و قطعا مي‌تواند به اهدافش برسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها