کد خبر: ۱۷۶۸۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۰۶ آبان ۱۳۹۲
با توجه به اینکه فولاد یزد از حضور در جام حذفی منصرف شده است به احتمال فراوان فولاد خوزستان صعودی بی‌دردسر به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی خواهد داشت.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فولاد خوزستان روز سه‌شنبه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی میزبان فولاد یزد است.

در تماسی که مسئولان باشگاه فولاد یزد با فولاد خوزستان داشتند اعلام کردند از حضور در این مسابقه منصرف شدند به همین خاطر احتمال دارد از جام حذفی انصراف دهند.

در همین ارتباط حسین ابن قاسم به خبرنگار فارس گفت: مسئولان فولاد یزد برای اقامت تیمشان هتلی پیدا نکرده بودند آنها با ما تماس گرفتند و این موضوع را اعلام کردند پس از آن هماهنگی‌های لازم را صورت دادیم تا مکانی برای این تیم مشخص شود اما ساعاتی بعد مهدی دینورزاده با حسین فرکی تماس گرفت و اعلام کرد آنها از حضور در جام حذفی منصرف شدند و به دلیل مشکلاتی که به وجود آمده در این مسابقات شرکت نمی‌کنند که این مسئله را به سازمان لیگ نیز اعلام کردند. البته تا وقتی این مسئله از سوی سازمان لیگ اعلام نشود نمی‌توانیم به صورت قطعی این بازی را لغو شده بدانیم اما از شواهد پیداست که این مسابقه برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در صورت اعلام انصراف فولاد یزد از جام حذفی شاگردان حسین فرکی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف فولاد نوین می روند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها