کد خبر: ۱۷۶۷۳۲
زمان انتشار: ۱۹:۱۴     ۰۵ آبان ۱۳۹۲
در پی انتشار خبر هلاکت ابومحمد الجولانی سرکرده «جبهه النصره» در استان لاذقیه سوریه، منابع نزدیک به این گروه تروریستی این خبر را تکذیب و اعلام کردند به زودی پیام صوتی او پخش خواهد شد.

به گزارش 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، جمعه گذشته رسانه ها از هلاکت «ابو محمد الجولانی» سرکرده «جبهه النصره» در استان ساحلی لاذقیه خبر دادند؛ و این خبر به سرعت در اینترنت و رسانه های مجازی پخش شد.

انتشار این خبر علاوه بر تخریب روحیه تروریست ها، به اختلافات میان گروه های مختلف تروریستی دامن زده و مدعیانی که به طمع کمک های مالی عربستان و قطر، خود را برتر از جولانی برای فرماندهی می دانستند، از هم اکنون به رقابت پرداخته اند.

با شدیدتر شدن این اوضاع، سایت های حامی تروریست ها، اعلام کردند جولانی هنوز کشته نشده و به زودی صدای او را پخش خواهند کرد.


آسوشیتدپرس نیز که به نظر می رسد تمایلی به تشدید اختلاف های داخلی و تضعیف هرچه بیشتر تروریست ها ندارد، گزارش داد، ابو محمد الجولانی اخیرا بین نیروهای مسلح مخالف در حومه دمشق حضور داشته است، اما احتمالا به دنبال نفوذ نیروهای مخالف به استان لاذقیه وی از این منطقه رفته باشد.


روز گذشته در کمین نظامیان ارتش سوریه در اطراف دریاچه العتیبه در ریف دمشق بیش از 50 فرد مسلح وابسته به جبهه النصره و «لواء الاسلام» کشته شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها