کد خبر: ۱۷۶۷۱۳
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۰۵ آبان ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن سورينت پس از شکست برابر پرسپوليس از تغيير داور بازي و عملکرد تيم داوري انتقاد کرد.
منصور ابراهيم‌زاده سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن سورينت پس از شکست يک بر صفر تيمش برابر پرسپوليس در نشست خبري گفت: در ابتدا به بازيکنانم تبريک مي‌گويم که در طول بازي تمام آنچه از آنها خواسته بوديم انجام دادند و فقط بدشانسي آورديم که توپ‌هايمان به گل تبديل نشد.

به گزارش ايسنا،سرمربي راه‌آهن در ادامه به سراغ عملکرد داوري بازي رفت و با انتقاد از او گفت: در دقيقه 81 داور خطاي صددرصد پرسپوليس را نگرفت و در صحنه ديگر مي‌توانست سيدجلال حسيني را اخراج کند، چون با آرنج به صورت بازيکن ما زده بود.

در ادامه خبرنگاري از ابراهيم‌زاده پرسيد که فکر نمي‌کند، صحبت‌هاي چند وقت اخير پرسپوليسي‌ها عليه داوران روي عملکرد داوران تاثيرگذار بوده است؟ ابراهيم‌زاده پاسخ داد: احساسم اين بود که داور مي‌توانست يک پنالتي براي ما بگيرد و بازيکن پرسپوليس را اخراج کند اما اينکه حرف و حديث‌هاي روزهاي اخير روي عملکرد داوران تاثير گذاشته باشد، بايد از سوي مردم و کارشناسان قضاوت شود. سوال من اين است که چرا بايد داور بازي ما که قرار بود عليرضا فغاني باشد، تغيير کرد و کسي قضاوت را برعهده گرفت که مدت‌هاست داوري نکرده؟

در ادامه خبرنگاري از ابراهيم‌زاده پرسيد که آيا منظور او از اين حرف‌ها اين است که اشتباه داوري علت باخت تيمش بوده است؟ وي پاسخ داد: به نظر شما من چنين حرفي زدم؟ من گفتم اشتباه داور در عدم موفقيت ما تاثير داشت و نگفتم علت باخت ما بوده است. اگر بازيکني که يار ما را با آرنج زد، اخراج مي‌شد و براي ما پنالتي مي‌گرفتند، خيلي چيزها فرق مي‌کرد.

وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال که چرا انتقادش از تغيير داور بازي را قبل از بازي کتبا به کميته داوران ارائه نکرده است، گفت: اين مساله به مديريت باشگاه برمي‌گردد. آنها حتما اين کار را کرده‌اند و من در جريان نيستم.

ابراهيم‌زاده در پايان گفت: بازيکنان ما امروز خوب و آگاهانه بازي کردند و نشان دادند که سازمان تيمي و نحوه فوتبال بازي کردن چگونه است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها