کد خبر: ۱۷۶۵۹۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۰۵ آبان ۱۳۹۲
مهاجم نيمكت نشين پرسپوليس گفت: «فوتبال من با شرایطی که در تمرینات دارم کاملا متفاوت است و شاید دلیل اصلی این مساله ضعف من باشد.»

598؛ میلاد غریبی در مصاحبه ای بلند به همه ابهامات پاسخ می دهد. او مشخصا دوست دارد در پرسپولیس بماند اما به رفتن هم فکر می کند. خودتان ببینید:


* شرایط چطوره آقا میلاد؟
- بعد از بازی با پدیده شاندیز تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته ایم تا بتوانیم در شرایط مساعدی به مصاف راه آهن برویم. مطمئن باشید آنقدر آماده هستیم تا با یک برد به صدر جدول بازگردیم و دل هواداران خوب خود را شاد کنیم.


* آیا مقابل راه آهن درترکیب 11 نفره خواهی بود؟
- همیشه موفقیت پرسپولیس برایم اولویت داشته و اگر کادر فنی صلاح بداند در ترکیب هم قرار می گیرم. می دانید که من این فصل خیلی نیمکت نشین بودم اما اعتراضی نکرده ام. البته امیدوارم در پرسپولیس مانند بازی با پدیده شاندیز به من هم بازی برسد. در این بازی بعد از 12هفته به میدان آمدم و با وجود اینکه اکثرا از بازی من راضی بودند خودم این نظر را نداشتم زیرا معتقدم توانایی های من بسیار بیشتر است.


* اما مصاحبه ای از قول تو چاپ کرده اند که در آن اعلام کردی خانواده اش استقلالی هستند؟
- در این مصاحبه گفتم خانواده من استقلالی هستند اما این مساله دلیلی بر استقلالی بودن من نیست.


* نگفتی شاید به استقلال بروی؟
- چنین حرفی نزدم. فقط گفتم از استقلال پیشنهادی ندارم. مطمئن باشید اول فصل به خاطر علاقه ام به پرسپولیس آمدم و هواداران این تیم را بسیار دوست دارم و نمی خواهم به این آسانی از پرسپولیس بروم.


* به سختی چی؟ می روی؟
- مطمئن باشید اگر شرایطم در پرسپولیس بهتر شود قطعا در تیم محبوبم خواهم ماند. چون زمانی که به پرسپولیس آمدم دلم می خواست برای این تیم تاثیر گذار باشم اما در غیر این صورت باید بیشتر فکر کنم و هیچ چیز مشخص نخواهد بود.


* واقعا دلیل نیمکت نشینی ات در پرسپولیس چیست؟
- شاید دلیل نیمکت نشینی من ضعف در تمرینات باشد اما واقعا فوتبال من با شرایطی که در تمرینات دارم کاملا متفاوت است و شاید دلیل اصلی این مساله ضعف من باشد.


* قصد نداری با علی دایی در خصوص مشکلات حرف بزنی ؟
- هنوز موقعیت صحبت با دایی پیش نیامده است، اما صدرصد می خواهم بعد از بازی با راه آهن این کار را انجام دهم. اولین خرید پرسپولیس بودم و قطعا با علاقه زیاد به این تیم و علی دایی پیراهن سرخ را به تن کردم. می دانم دایی به من اعتقاد داشته که در لیست خریدش قرار گرفتم و من هم پیش از هر چیزی به خاطر او به پرسپولیس آمدم.


* مشکلات تو از بازی سایپا شروع شد.
- شاید حکمتی است که این اتفاقات برای من رخ می دهد. در مقابل سایپا فکر می کنم بدترین بازی خود و کل تیم را انجام دادیم. اگر در یک بازی دیگر به میدان می رفتم تا همین حالا از ترکیب ثابت خارج نشده بودم.


* حرف آخر؟
- هواداران پرسپولیس بدانند که برخلاف برخی مطالب اگر این تیم را دوست نداشتم هیچ وقت آن را انتخاب نمی کردم و مطمئن باشند هر زمان که به میدان بروم از جان برای آنها مایه می گذارم و می خواهم به آنها ثابت کنم یک پرسپولیسی دیگر هم بر روی نیمکت حضور دارد که می تواند نقش مثبتی در عملکرد تیم داشته باشد.
سايت گل
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها