کد خبر: ۱۷۶۲۸۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۰۴ آبان ۱۳۹۲
ذوبی ها از کم فروغی ستاره خود کلافه اند و پرسپولیسی ها امیدوار به بازگشت وی به دوران اوج.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ پروژه انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس در آستانه نهایی شدن است و این بازیکن با اشکال مختلفی که دو باشگاه در نهایت روی آن توافق خواهند کرد به تهران خواهد آمد.

 

اما نکته مهم این است که مسلمان تا پایان نیم فصل بازیکن ذوب آهن و نسبت به این تیم تعهدات خاص خود را دارد و بنابراین تا پایان مدت قراردادش باید با همان انرژی به کار ادامه بدهد. با این حال نمایش مسلمان در این چند بازی آنقدر ضعیف بوده که داد همه را درآورده است.

 

مسلمان در نیم فصل به پرسپولیس می پیوندد این تیتری است که در چند روز اخیر بدجوری حواس بسیاری را به خود معطوف کرده بود و این باعث شده بود که مسلمان در چند بازی اخیر ذوب آهن چیزی شبیه به سایه از خود به نمایش بگذارد.

 

او که به هر حال به عنوان ستاره به تهران خواهد آمد در این چند بازی شاهد شکست‌ها و تساوی‌های تیمش بوده و در امر گلزنی و گلسازی هم ناموفق بوده، تا جایی که لوکا دیروز بعد از شکست عجیب 5 گل ذوب آهن درباره مسلمان گفت: «جسم او در ذوب آهن اما روحش در تهران و حوالی باشگاه پرسپولیس می‌چرخد.»

 

نظر خودش اما چیزی دیگری است. وی درباره بازی نکردنش مقابل داماش و اینکه بوناچیچ اعلام کرده تمرکز مسلمان به هم خورده است، می گوید: «من در بازی با صبای قم بهترین بازیکن زمین بودم و نمی دانم چرا لوکا می گوید تمرکزم به هم خورده است. من هیچ جای دنیا ندیده ام قبل از بازی مربی به بازیکن بگوید تمرکز نداری. بچه که نیستم، 7 سال است در لیگ برتر بازی می کنم. نمی خواهند مرا بازی دهند دنبال بهانه می گردند البته با بوناچیچ هیچ مشکلی ندارم.»

 

مسلمان پس از اینکه ذوب آهن در نیمه اول بازی با داماش 2 بر 1 عقب افتاد وارد زمین شد و این دومین از 11 بازی بود که او به عنوان بازیکن جانشین در این فصل برای ذوب آهن به میدان آمد.

 

هدف از آوردن مسلمان این بود که او بتواند به کمک قاسم حدادی بتوانند موقعیت هایی را خلق کنند. مسلمان با تبریزی که در جناح چپ توانسته بود در این روز بارانی یکی از بهترین های ذوب باشد و تنها گل این تیم را به ثمر برساند تعویض شود اما مسلمان در این بازی آن چیزی که نه لوکا انتظار داشت و نه چیزی که خودش همیشه به نمایش می گذاشت بود. چیزی جز یک بازیکن عادی مانند بقیه ذوبی ها بازی بود که او از خود به نمایش گذاشت و روز بازی با داماش برایش یک روز عادی بود نه بازیکن طلایی که بخواهد نتیجه را برگرداند.

 

مسلمان با آنکه سابقه بازی در استان گیلان را دارد اما در بازی با داماش نتوانست آن چیزی باشد که از او انتظار می رفت شاید شناخت او در دو سالی که در انزلی بود نسبت به فوتبال در اینجا باعث می شد که او بتواند توانایی هایش را بهتر به نمایش بگذارد اما اینها توهمی بیش نبود.

 

با آمدن مسلمان و رو به جلو تر شدن ذوب و حرکات مسلمان از جناحین ذوبی ها نتوانستند گل خورده را جبران کند و بر عکس 3 گل دیگر را پذیرفتند و بازی برای ذوبی ها تبدیل به یک فاجعه شد. در زمانی که مسلمان در ملوان بازی می کرد به مراتب بازی با کیفیت تری از بازی اش در ذوب آهن به نمایش می  گذاشت.

 

در 3 بازی اخیر و پس از جدی شدن رفتن مسلمان به پرسپولیس در بازی با داماش این دومین باری بود که او به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمد و این نشان می دهد که لوکا امیدهایش را از مسلمان بریده است و شاید عملکرد نه چندان خوب او با یک نیمه ای را که در بازی با داماش به نمایش گذاشت باید به حساب اینکه او دیگر در ذوب آن جایگاه را ندارد گذاشت و تا چند بازی آخر لیگ چیزی در حد یک سایه در میدان را از مسلمان شاهد باشیم.

 

 به نظر می‌رسد با این چند بازی ضعیف همه در اصفهان به جدایی مسلمان راضی‌اند. حداقل به این دلیل که شاید بازیکن جانشین با تمام توان برای ذوب آهن بازی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها