کد خبر: ۱۷۵۷۳۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۳۰ مهر ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان پيش از ديدار تيمش در جام حذفي برابر الوند همدان گفت: مي‌خواهيم بازيمان را ببريم و به فکر صعود به مرحله بعد هستيم.
عبدالله ويسي اظهار کرد: بازي در جام حذفي از اين نظر که فقط يک بازي انجام مي‌دهي و بايد هم برنده شوي، کاملا با مسابقات ليگ برتر متفاوت است. اميدوارم با کسب يک پيروزي خوب در اين بازي، خستگي سفر به همدان از تن بازيکنان‌مان خارج شود و براي ديدار آينده‌مان در ليگ برتر برابر تراکتور آماده شويم.

به گزارش ايسنا،سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان درباره تيم الوند همدان هم عنوان کرد: اين تيم دو بازي متوالي در اهواز برابر تيم‌هاي ملي حفاري و استقلال اهواز به ترتيب در جام حذفي و ليگ دسته يک برگزار کرده است که خودم و آناليزورهاي تيم اين بازي‌ها را ارزيابي کرده‌ايم. تيم‌هاي ليگ يکي انگيزه بسياري برابر تيم‌هاي ليگ برتري دارند و ما هم بسيار محکم در اين ديدار بازي خواهيم کرد. با بازيکنان ليگ يک بسيار کار کرده‌ و انگيزه آنها را مي‌دانم.

ويسي در پاسخ به اين سوال که هدف‌تان در جام حذفي قهرماني و يا انجام بازي هاي تدارکاتي است؟ گفت: ما اکنون وقت انجام بازي‌هاي تدارکاتي را نداريم و نمي‌خواهيم اگر بازنده شديم بگوييم به حرمت فدراسيون شرکت کرديم و اگر هم پيروز شديم بگوييم بازي تدارکاتي خوبي انجام داديم. ما بسيار محکم و قوي بازي مي‌کنيم و اهدافي هم داريم که بايد پله به پله به آنها برسيم. مي‌خواهيم بازي‌مان را ببريم و اکنون نيز به فکر بالا آمدن از اين مرحله هستيم. تيم‌مان بسيار آماده و از شرايط بسيار خوبي هم برخوردار است.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه درباره صعود چند پله‌اي تيمش در جدول ليگ برتر عنوان کرد: هدف ما اين بود که خودمان را از پايين جدول جدا کنيم. بازيکنانم نيز براي رسيدن به اين مهم زحمت کشيدند و تلاش کردند و اين اتفاق هم افتاد. تيم ما به سه امتياز ديگر هم نياز مبرم دارد تا بتواند خود را بالاي جدول حفظ کند. اميدوارم بتوانيم سه امتياز بازي آينده‌مان برابر تراکتورسازي را به دست آوريم تا وضعيت مان در جدول مشخص شود و با آرامش بهتري کارمان را ادامه دهيم.

وي همچنين با بيان اين که در پست‌هاي دفاع، هافبک و حمله در نيم‌فصل نياز به جذب بازيکن داريم، خاطرنشان کرد: در اين پست‌ها با سه بازيکن ليگ برتري صحبت‌هايي داشته‌ و 70 تا 80 درصد نيز به نتيجه رسيده‌ايم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها