کد خبر: ۱۷۵۷۱۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۳۰ مهر ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي نوجوانان ايران گفت: برابر کانادا بد نبوديم. موقعيت‌هاي زيادي داشتيم اما در فوتبال هميشه آن اتفاقي که بايد بيفتد، نمي‌افتد. هميشه خوب بازي کردن لزوما به گل نمي‌رسد.
علي دوستي‌مهر در نشست خبري پس از ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و کانادا در جام جهاني نوجوانان گفت: قبلا گفته بودم که کانادا تيم پرقدرتي است که در رده‌ نوجوانان ششمين حضور جهاني‌اش را تجربه مي‌کند. در حالي که ما سومين جام‌جهاني‌مان را تجربه مي‌کنيم.

به گزارش ايسنا، وي ادامه داد: در رده‌ نوجوانان و جوانان احساسات حرف اول را مي‌زند و انگيزه بسيار مهم است. در بازي اول مقابل آرژانتين بسيار انگيزه داشتيم و در عوض در اين بازي کانادايي‌ها دو برابر ما انگيزه داشتند.

دوستي‌مهر هم‌چنين گفت: امروز بد نبوديم. موقعيت‌هاي زيادي داشتيم اما در فوتبال هميشه آن اتفاقي که بايد بيفتد، نمي‌افتد. هميشه خوب بازي کردن لزوما به گل نمي‌رسد. هم ما و هم کانادا تلاش کرديم که برنده باشيم اما نتيجه مساوي شد. نمي‌خواهم ارزش حريف را پايين بياورم اما قطعا از اين نتيجه راضي نيستم؛ چون مي‌توانستيم پيروز باشيم.

سرمربي تيم ملي فوتبال نوجوانان در ادامه درباره‌ اين‌ که چرا بازيکنان تيمش در زدن ضربات آخر اين‌ قدر بد عمل کردند، گفت: اين خاصيت رده‌ي پايه است، چون بازيکنان کم‌تجربه هستند. آنها بايد بيشتر بازي کنند و بيشتر زحمت بکشند. يکي از مشکلات تيم ما نبود بازي‌هاي تدارکاتي زياد بود. در اين رده هرچه بازي تدارکاتي بيشتر باشد موفقيت بيشتر است.

وي افزود: اگر به آمار بازي نگاه کنيم مي‌بينيم که ما 12 موقعيت گل داشتيم و کانادا 4 موقعيت داشت. درصد مالکيت توپ نيز 69 به 31 به سود ما بود اما در ضربات آخر تمرکز لازم را نداشتيم.

دوستي‌مهر ادامه داد: باز هم تاکيد مي‌کنم که اين مساله خاصيت رده‌ پايه است. بايد پاي اين گل نزدن‌ها بسوزيم و اذيت شويم تا بعدها اين بازيکنان فوتباليست شوند و به تيم‌هاي جوانان، اميد و بزرگسالان کمک کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها