کد خبر: ۱۷۵۶۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۲۴ مرداد ۱۳۹۰
منابع سوري از كشته شدن دو نيروي امنيتي و چهار فرد مسلح در شهر لاذقيه خبر دادند.
به گزارش 598 به ننقل از فارس، خبرنگار خبرگزاري رسمي سوريه (سانا) اعلام كرد كه نيروهاي امنيتي سوريه در ادامه ماموريت خود در شهر لاذقيه به مقابله با افراد مسلح پرداختند.

بنا بر اين گزارش، نيروهاي سوري در حي‌الرمل جنوبي در شهر لاذقيه با افراد مسلحي روبه‌رو شدند كه با استفاده از مسلسل و بمب‌هاي دستي و بسته‌هاي انفجاري به مقابله با نيروهاي ارتش پرداختند.

سانا با تكذيب شايعات برخي رسانه‌ها درباره حمله دريايي به حي‌الرمل تاكيد كرد كه آنچه در اين شهر در جريان است، تحت تعقيب قرار گرفتن افراد مسلحي است كه به ارعاب مردم اقدام كرده‌اند و از بالاي بام ساختمان‌ها به نيروهاي امنيتي شليك مي‌كنند.

بنا بر اين گزارش، مدير بخش درمان شهر لاذقيه اعلام كرد كه بيمارستان‌هاي شهر تاكنون دو كشته و 41 مجروح از نيروهاي امنيتي و ارتش سوريه را پذيرفته‌اند و جسد مجهول‌الهويه 4 فرد مسلح نيز به اين بيمارستان‌ها تحويل شده است.

در همين حال، خبرگزاري فرانسه مدعي شد كه ارتش سوريه با قايق‌هاي نظامي از دريا به حي‌الرمل حمله كرده است و تاكنون در شهر لاذقيه 26 نفر كشته شده است.

خبرگزاري فرانسه به نقل از بيانيه مركز موسوم به حقوق‌بشر سوريه كه مقر آن در لندن است، اعلام كرد كه علاوه بر اين دو نفر در حمص و يك نفر در حماة و يك نفر در ادلب نيز كشته شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها