کد خبر: ۱۷۵۵۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۳۰ مهر ۱۳۹۲
براساس شنیده های عجیبی که اطراف فدراسیون فوتبال است، کسر امتیاز بین تیم های مدعی نوبتی صورت می پذیرد.

598؛ بعد از استقلال، داماش و ملوان، دو باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی به چهارمین و پنجمین تیم‌هایی تبدیل شدند که امسال با جریمه کسر امتیاز مواجه شده‌اند. در این مورد تحلیل‌های فراوانی به گوش می‌رسد و فضا تا حدود زیادی متشنج شده است.

 

جالب اینکه برخی منابع نزدیک به فدراسیون فوتبال بر این باورند که تیم‌های لیگ برتری به ویژه مدعیان قهرمانی به نوبت در صف کسر امتیاز قرار گرفته‌اند!

 

بعد از جریمه استقلال به این ترتیب، آبی‌ها اعتراضات فراوانی را متوجه کمیته انضباطی کردند و بیم آن وجود داشت که در صورت تعیین کننده از کار درآمدن این تک امتیاز در پایان فصل، مدیران و مربیان استقلال مرتبا این موضوع را دستمایه حمله به فدراسیون فوتبال قرار بدهند.

 

بر همین اساس ظاهرا آقایان تصمیم گرفته‌اند به نوبت از مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه امتیاز کم کنند تا بعدها در مظان اتهام تغییر نتایج قرار نگیرند!

 

مسئولان کمیته انضباطی که بی‌صبرانه در انتظار اولین تخلف پرسپولیس و تراکتورسازی بودند، سرانجام در هفته سیزدهم بهانه کافی را پیدا کردند و قرمزهای تهران و تبریز را به خاطر اتفاقات رخ داده در بازی با داماش و فولاد با کسر امتیاز مواجه کردند.

 

در همین راستا گویا سپاهان و فولاد هم در صف هستند تا در اولین فرصت امتیاز از دست بدهند.

 

جالب اینکه علی کفاشیان هم در گفتگوی اخیرش با برنامه 90 تلویحا چنین سیستمی را تایید کرد و گفت تیم‌ها دارند یک به یک امتیاز از دست می‌دهند، پس مشکلی نیست. عجب مدیریت مدرنی…!

بانک ورزش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها