کد خبر: ۱۷۵۲۷۵
زمان انتشار: ۱۸:۲۶     ۲۹ مهر ۱۳۹۲
معاونت پزشکي و علوم ورزشي باشگاه استقلال روند مصدومان اين تيم را تشريح کرد.
به نقل از سايت باشگاه استقلال، دکتر امين نوروزي، معاونت پزشکي و علوم ورزشي باشگاه استقلال در خصوص آخرين وضعيت مصدومان استقلال اظهار داشت: از خسرو حيدري هفته گذشته بعد از اردوي تيم‌ملي MRI گرفتيم، اما او هنوز در ناحيه عضله پشت ساق تورم داشت و نياز به فيزيوتراپي در کلينيک دارد. به همين جهت هر روز به کيلينيک استقلال جهت مداوا مراجعه مي‌نمايد. فعلا اجازه دويدن به وي را نمي‌دهم تا کاملا بهبود يابد.

وي ادامه داد: محمد قاضي، تا آخر هفته فيزيوتراپي مي‌کند تا سه هفته درمانش تکميل شود و از شنبه دويدن دور زمين را شروع مي‌کند.

وي تاکيد کرد:در مورد عمران‌زاده بايد بگويم وي هفته گذشته در حين تمرين دچار آسيب‌ديدگي از ناحيه عضله همسترينگ خارجي شد که اين عضله همراه با خونريزي بود و وي نيز هر روز نياز به دو جلسه فيزيوتراپي دارد. از حنيف نيز شنبه تست مي‌گيريم و گزارش آن را به سرمربي خواهيم داد.

معاونت پزشکي باشگاه استقلال در پايان گفت: در حين بازي با نفت‌تهران صادقي از ناحيه مچ پا و سياوش اکبرپور از ناحيه مفصل شانه دچار ضرب‌ديدگي شده‌اند و روند درمان‌شان به خوبي سپري شده. در نهايت آنها ظهر فردا تست خواهند داد اميدوارم مشکل خاصي در خصوص اين دو بازيکن نداشته باشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها