کد خبر: ۱۷۴۹۵۸
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۲۸ مهر ۱۳۹۲
هافبک تيم ملي فوتبال ايران مي‌گويد قصدش از آن حرف‌هايي که بعد از بازي با تايلند زده حمايت از مسعود شجاعي بوده و نه روردرو قراردادن خود با مردم.
آندرانيک تيموريان درباره حرف‌هاي روز گذشته خداداد عزيزي که گفته بود "آندو نبايد با دفاع از شجاعي خود را روبه‌روي مردم قرار مي‌داد" اظهار کرد: خداداد يکي از بزرگان فوتبال ايران است و حتما احترامش براي من واجب و به طور قطع حرف‌هاي او از سر دلسوزي بوده اما به خاطر شرايطي که برخي از تماشاگران در بازي برابر تايلند به وجود آوردند براي دفاع از مسعود شجاعي، هم‌بازيم در جمع خبرنگاران از او حمايت کردم.

به گزارش ايسنا،وي افزود: من قصدم از بيان آن حرف‌ها رويارويي با هواداران نبود و تنها مي‌خواستم خيلي محترمانه از شجاعي به عنوان بازيکني که سال‌ها براي اين فوتبال زحمت کشيده حمايت کنم.

تيموريان در پايان با اشاره به بازي ديروز استقلال برابر نفت گفت: بازي خوبي بود. ما هم موقعيت‌هاي زيادي داشتيم که آنها را متاسفانه از دست داديم. گلي هم که از نفت دريافت کرديم يک سورپرايز بود. اما واقعا زمين تختي مساعد نبود و اين کار را براي هر دو تيم سخت کرده بود. بايد از هواداران تشکر کنم که از استقلال حمايت مي‌کنند. اميدوارم با پيروزي در بازي‌هاي عقب افتاده بتوانيم،‌استقلال را در ميان مدعيان قهرماني نگه داريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها