کد خبر: ۱۷۴۸۷۶
زمان انتشار: ۱۸:۳۴     ۲۸ مهر ۱۳۹۲
تمرين تيم فوتبال استقلال در غياب 10 بازيکن اين تيم برگزار شد.
تيم فوتبال استقلال يک روز پس از تساوي مقابل نفت تهران از ساعت 16 امروز برنامه‌هاي آماده‌سازي خود را در کمپ زنده‌ياد حجازي پيگيري کرد.

به گزارش فارس،در تمرين امروز استقلالي‌ها بازيکنان زيادي غايب بودند و محمد قاضي، حيدري، اکبرپور، عمران‌زاده به دليل مصدوميت، نکونام، مجيدي، رحمتي، صادقي، ساموئل با هماهنگي کادر فني و لاوره نيز به دليل خستگي حضور نداشتند.

*ناراحتي در چهره تک تک اعضاي تيم استقلال از جمله قلعه‌نويي، پورحيدري و بياني ديده مي‌شد و آنها بابت کسب تساوي در دقايق پاياني ناراحت بودند.

*در ابتداي تمرين سرمربي تيم استقلال در رختکن حضور داشت و مشغول تماشاي فيلم بازي روز گذشته تيمش بود. دقايقي بعد مارکار آقاجانيان و سيموئز با حضور در کمپ با سرمربي تيم استقلال به گفت‌وگو پرداختند.

کادر فني تيم ملي بنا به درخواست کي‌روش در محل تمرين استقلال حاضر شده بود تا از آنها به خاطر حضور پررنگ بازيکنانشان در ترکيب تيم ملي تشکر کند.

*سيموئز و آقاجانيان در حاشيه تمرين امروز براي دقايقي با دکتر کاوه ستوده در خصوص مصدوميت بازيکنان، استقلال و همچنين شرايط آنها به گفت‌وگو پرداخت.

*بازيکناني که در ترکيب اصلي استقلال مقابل نفت تهران به ميدان رفته بودند تنها 15 دقيقه دور زمين دويدند و ريکاوري کردند، بقيه بازيکنان زير نظر مجيد صالح و مربي بدنساز استقلال برنامه‌هاي تمريني را پشت سر گذاشتند. قلعه‌نويي بعد از گذشت 20 دقيقه از شروع تمرين از رختکن خارج شد و نظاره‌گر برنامه‌هاي تاکتيکي آبي‌پوشان بود.

*قلعه‌نويي در حاشيه تمرين با يکي دو نفر از ليدرهاي استقلال صحبت و از آنها گلايه کرد. وي از مشوقين استقلال خواست که چرا مقابل شعارهاي تماشاگران ايستادگي نکردند و با آنها به صورت گلايه‌آميز صحبت مي‌کرد.

*منصور پورحيدري، شاهرخ بياني و سيروس دين‌محمدي در تمرين امروز حاضر بودند ضمن آنکه حميد بابازاده نيز با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

*محمدمهدي نظري مهاجم استقلال که گفته مي‌شود بعد از پايان بازي مورد اعتراض سرمربي استقلال قرار گرفته بود پس از ريکاوري در گوشه‌اي از زمين نشست و تمرين را تماشا کرد.

*صحبت‌هاي علي دايي در مورد اينکه ليدرهاي استقلال خط گرفته بودند تا عليه وي شعار بدهند سوژه بازيکنان اين تيم بود. همچنين يکي دو نفر از ليدرها ادعا مي‌کردند قصد داشتند از دايي شکايت کنند چون آنها را متهم کرده است.

*امروز تنها حدود 15 نفر از طرفداران استقلال برنامه‌هاي تاکتيکي اين تيم را نظاره کردند.

*تمرينات تيم استقلال فردا براي ديدار هفته آينده اين تيم مقابل فولاد خوزستان مجدداً از سر گرفته خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها