کد خبر: ۱۷۴۷۵۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۲۸ مهر ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال نفت تهران در مورد حضور زردپوشان تهرانی بین تیم‌های بالای جدولی گفت: «چراغ خاموش به سمت صدر جدول حرکت می‌کنیم.»

* نویدکیا: چراغ خاموش به سمت صدر جدول می‌رویم
رسول نویدکیا بعد از تساوي يك بر يك نفت تهران و استقلال در مورد این بازی اظهار داشت: «بازی خوبی بود و خوشبختانه توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم، هرچند معتقدم حق ما پیروزی بود.»


وی ادامه داد: «فعلا با چراغ خاموش به سمت صدرجدول حرکت می‌کنیم. می‌خواهیم در  رده‌های بالای جدول حضور داشته باشیم و امیدوارم که این مسئله تا پایان فصل تداوم داشته باشد.»


هافبک تیم فوتبال نفت تهران درباره حضورش در ترکیب این تیم، عنوان کرد: «این نظر سرمربی است که کدام بازیکنان به میدان بروند. ما همه در خدمت سرمربی هستیم و هر موقع ایشان صلاح بداند به میدان می‌رویم. البته باید بگویم این روزها آمادگی خوبی دارم.»


نویدکیا در خصوص عملکرد وریا غفوری در این بازی گفت: «وریا خیلی وقت است که ثابت کرده یکی از بهترین مدافعان راست ایران است و فقط باید دیده شود. به نظر من این بازیکن می‌تواند در تیم ملی هم بازی کند.»


* بیرانوند: کادرفنی تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند
علیرضا بیرانوند پس از انتخاب شدن به عنوان بازیکن اخلاق دیدار با استقلال در این خصوص گفت: «از این بابت بسیار خوشحال هستم. ما تمام تلاش‌مان را انجام دادیم تا استقلال را شکست بدهیم اما متاسفانه بازی مساوی شد. »


وی درباره درگیری‌اش با یعقوب وطنی مربی نفت اظهار داشت: «اصلا چنین چیزی وجود ندارد و من این مساله را تکذیب می‌کنم. کمی مشکل وجود داشت که حل شد. الان هم همه کنار هم تمرین می‌کنیم.»


دروازه‌بان نفت تهران در واکنش به صحبت‌های سوشا مکانی مبنی بر اینکه نیمکت‌نشینی‌اش در نفت باعث شده تیم ملی را از دست بدهد، عنوان کرد: «این نظر کادرفنی است که چه کسی در زمین حضور داشته باشد. من به عنوان یک بازیکن فقط تمرین می‌کنم و تابع دستورات کادرفنی هستم.»


بیرانوند ضمن بیان این مساله که تنها تیمی که حاشیه ندارد نفت تهران است، درباره درگیری مهرداد اولادی و یحیی گل‌محمدی تاکید کرد: «اصلا چنین چیزی وجود نداشته و مشکلی نبوده، ما می‌خواهیم کنار هم همین روند را ادامه بدهیم تا در پایان فصل جزء تیم‌های بالانشین باشیم.»


* رضا نوروزی: بهتر بود در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردیم / رحمتي مانع گلزني ام شد
رضا نوروزی اظهار داشت: «نفت بازی خوبی انجام داد و ما دنبال آن بودیم هر 3 امتیاز بازی را به کسب کنیم. به هر حال تیم جوانی هستیم و تاکنون نیز خوب کار کرده‌ایم. جمع کردن 22 امتیاز تا این جای کار در لیگ برتر نشانه خوب بازی کردن تیم ما است.»


وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید با وجود اینکه در این بازی نفت میزبان بود اما بهره لازم را از میزبانی نبرد و بهتر بود بازی در همان ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد، گفت: «بهتر بود این دیدار در همان ورزشگاه آزادی برگزار شود و در آن صورت حتی بازی بهتری را شاهد بودیم. کیفیت چمن ورزشگاه آزادی به مراتب بهتر از ورزشگاه تختی است و شاید بدی چمن یکی از دلایل کندی این بازی بود.»


نوروزی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا چند هفته است که گل نزده‌ است؟ خاطرنشان کرد: «در هفته‌های آینده این مسئله را جبران می‌کنم. این بازی در یک صحنه می‌توانستم دروازه استقلال را باز کنم که رحمتی مانع آن شد.»


* آل نعمه: خیلی بهتر از استقلال بودیم
احمد آل نعمه اظهار داشت: «با تمام احترامی که برای استقلال قائل هستم اما ما امروز بهتر از آنها بودیم و اگر در پاس‌های آخر دقت می‌کردیم، می‌توانستیم همان نیمه اول چند گل به این تیم بزنیم اما در مجموع فکر می‌کنم تماشاگرانی که به ورزشگاه آمده بودند فوتبال زیبایی را تماشا کردند.»


وی در خصوص میزبانی نفت تهران در ورزشگاه تختی تاکید کرد: «این حق مسلم هر تیم تهرانی است که از میزبانی‌اش استفاده کند. در کشورهای دیگر هم چنین حالتی وجود دارد. اگر هم زمین ورزشگاه تختی دچار مشکل است برای هر 2 تیم این طور بوده است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها