کد خبر: ۱۷۴۶۹۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۲۸ مهر ۱۳۹۲
حرف های جنجالی مدیرعامل سابق استقلال که قهرمانی قلعه نویی را پاک ندانسته، به سرمربی آبی ها برخورده است.

598؛ صحبت‌هاي واعظ آشتياني در مورد زماني که در استقلال حضور داشت جريانات فساد در فوتبال را وارد فاز جديدي کرد.

 

مديرعامل سابق آبي‌پوشان با بيان اين جمله که قهرماني او در ليگ برتر بسيار با ارزش‌تر از قهرماني اين فصل بوده است به نوعي کادرفني و مسئولان کنوني آبي‌پوشان را متهم کرد و البته حرفي از شخص خاصي به ميان نياورد ولي کاملا مشخص بود که منظور او از فردي که در دفترش به ليدرها شام و ناهار مي‌داد تا عليه تيمش رفتار کنند چه کسي است. البته واعظ سال هاست که چنين حرف‌هايي مي‌زند و تاکنون براي اثبات گفته‌هايش هيچ سند و مدرکي رو نکرده است.

 

اما اين گفته‌ها سبب شد تا قلعه‌نویي تصميم بگيرد، اطلاعاتي که از واعظ دارد را در اختيار رسانه‌ها قرار بدهد و بايد ظرف روزهاي آينده منتظر واکنش تند سرمربي استقلال به حرف هاي مديرعامل سابق باشيم.

 

قلعه‌نویی اطلاعاتي از واعظ دارد که مربوط به 4 سال پيش مي‌شود. آن زمان فردي با سرمربي استقلال ديدار کرد و اطلاعاتي در اختيار او گذاشت که مربوط به زمان حضور مديرعامل استقلال در شرکت واحد مي‌شد و با سند و مدرک نشان داد که اين مدير تخلفات زيادي در اين پست انجام داده است.

 

قلعه‌نویی آن زمان حرف هاي فرد مراجعه کننده را جدي نگرفت ولي حالا که اين مسئله پيش آمده به دنبال آن فرد است و از طريق اطرفيانش پيگير شماره او شده است تا با سند و مدرک حرف هايش را ثابت کند.

 

او مي‌خواهد پس از پيدا کردن آن فرد او را به عنوان شاهد معرفي کند و مدارکش را در اختيار رسانه‌ها قرار بدهد. البته چندی پیش نظري جويباري هم به نوعي به اين مسئله اشاره داشت ولي مبهم صحبت کرد تا پس از جمع کردن اسناد و مدارک لازم از سوي قلعه‌نویي با جديت پيگير موضوع باشند.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها