کد خبر: ۱۷۴۶۳۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۲۷ مهر ۱۳۹۲
به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین، سازمان هواشناسی پیش بینی کرد سامانه بارشی در روز یکشنبه و دوشنبه شمال غرب سواحل دریای خزر، دامنه های البرز و برخی مناطق مرکزی، شمال شرق تحت تاثیر را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین برای این مناطق افزایش ابر، بارش باران، رعد و برق و وزش باران پیش بینی می شود.
 
این سامانه به تدریج از روز سه شنبه از کشور خارج می شود. همچنین در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور باد و گرد و خاک پیش بینی می شود. این وضعیت روزهای یکشنبه و دوشنبه در غرب و جنوب غرب کشور موجب کاهش دید افقی و کیفیت هوا می شود.
 
بنابراین در روزهای آینده شاهد بارش باران در سواحل شمالی کشور به خصوص گیلان، مازندارن و اردبیل خواهیم بود که با آبگرفتگی معابر همراه خواهد بود.در استان های کردستان، زنجان، قزوین، البرز و تهران از اواخر روز یک‌شنبه بارش باران دور از انتظار نخواهد بود؛ البته بارندگی با کمی تأخیر به سمنان و خراسان رضوی نیز می‌رسد.

هوای تهران
 
بر اثر ورود سامانه بارشی جدید به کشور دمای هوا در نیمه شمالی کشور ۱۵ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد، لذا در تهران هم اولین باران پاییزی می بارد. این سامانه بارشی فردا یکشنبه وارد کشور می‌شود و در مرحله نخست موجب کاهش ملموس دمای هوا در سواحل و شمال غرب کشور می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها