کد خبر: ۱۷۴۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۲۲ مرداد ۱۳۹۰

برآوردهاي آماري ماهيانه نشان مي‌دهد كه 32 تن از ارتش آمريكا در ماه گذشته ميلادي خودكشي كردند كه اين بالاترين ميزان خودكشي نظاميان آمريكايي از 2009 در طول يكماه محسوب مي‌شود.

به گزارش 598 به نقل از ، فارس از روزنامه آمريكايي واشنگتن‌پست نوشت، طبق آمار ماهيانه، 32 تن از اعضاي ارتش آمريكا در ماه گذشته ميلادي (ماه ژوئيه) خودكشي كردند كه از سال 2009 تاكنون اين ميزان بالاترين ميزان خودشكي در بين ارتش آمريكا در طول يكماه به حساب مي‌آيد.

بر اساس اين گزارش، افزايش آمار خودكشي در ميان نظاميان آمريكايي نمايانگر عقب‌نشيني ارتش آمريكا است كه در سالهاي اخير تلاش بسياري كرده است تا آمار خودكشي در ميان نظاميان خود را كاهش دهد.

آمار ماه ژوئن شامل 22 نظامي آمريكايي از كادر ثابت ارتش و 10 نفر ديگر نيز سرباز و افسر ذخيره بودند. آمار قبلي كه مربوط به ماه قبل از ژوئيه يا همان ژوئن مي‌شود برابر 31 نفر بوده است.

به دليل افزايش خودكشي در ميان نظاميان آمريكايي، ارتش اين كشور در سالهاي اخير صدها متخصص روانشناسي و مشاوران مقابله با مصرف بيش‌ از اندازه مواد مخدر استخدام كرده است به اميد آنكه بتواند از اين معضل خودكشي در ارتش آمريكا جلوگيري كند.

واشنگتن‌پست مي‌افزايد كه ارتش آمريكا همچنين به منظور مقابله با خودكشي در ميان نظاميان آمريكايي، از موسسه ملي بهداشت روان درخواست كرده تا مطالعه 5 ساله‌اي را با هزينه 50 ميليون دلار انجام دهد و تحليل‌هاي آماري در خصوص خودكشي در ارتش انجام دهند كه تاكنون اين مطالعات هيچ نتيجه چشمگيري نداشته است.

بر اساس اين گزارش، در 7 ماه گذشته، 160 تن از كادر ثابت ارتش آمريكا و سربازان آمريكايي اقدام به خودكشي كرده‌اند كه اين ميزان با تعداد نظامياني كه در بين همين فاصله در سالهاي 2009 و 2010 خودكشي كرده‌اند، برابري مي‌كند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها