کد خبر: ۱۷۴۵۳۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۲۷ مهر ۱۳۹۲
لامبورگینی از خودروی 4.5 میلیون دلاری بدون سقف خود رونمایی کرد.
به گزارش 598 به نقل از سی ان ان، شرکت خودروسازی لامبورگینی عکس هایی از آخرین سوپرخودروی 4.5 میلیون دلاری خود به نام وننو رودستر منتشر کرد. این خودرو ورژن بدون سقف لامبورگینی وننوی کوپه است که سال گذشته در نمایشگاه ژنو به نمایش درآمده بود.
قیمت این خودرو 500 هزار دلار از وننوی کوپه گران تر است. از این خودرو در سال 2014 فقط 9 دستگاه تولید خواهد شد. از کوپه ی آن فقط 4 دستگاه تولید شده است. یکی از این 4 دستگاه هم در موزه لامبورگینی حفظ خواهد شد.
وننوی رودستر سقف تاشو (کانورتیبل) نیست. اصلا برای آن سقف در نظر گرفته نشده است. فقط از یک میله محافظ برای رعایت استانداردهای ایمنی و تست تصادف استفاده شده است. این خودرو که نیروی قوای محرکه آن به چهار چرخ اعمال می شود 750 اسب بخار توان دارد و موتور 12 سیلندر آن 6.5 لیتر گنجایش دارد. صفر تا صد این خودرو 2.9 ثانیه است. بالاترین سرعت این خودرو 221 مایل در ساعت (معادل 355 کیلومتر در ساعت) است. این خودرو از پلیمر فیبر کربن فشرده مخصوص ساخته شده، حتی مواد نرم داخل کابین خودرو هم از فیبر کربن است. لامبورگینی هر رنگی را که مشتری تقاضا کند می تواند ارائه دهد اما خود لامبورگینی رنگ قرمز خاصی را در نظر گرفته که در اصطلاح به آن «روسو وننو» می گویند. 

از این لامبورگینی فقط 9 دستگاه تولید می شود

   
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها