کد خبر: ۱۷۴۲۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۲۳ مهر ۱۳۹۲
کاپیتان تیم فوبتال استقلال اين بار فكر ماجراجويي نيست و شایعه سازان را تهدید به شکایت کرده است.

598؛ "خداحافظي غيرمنتظره" تصميمي كه فرهاد مجيدي در تاريخ هفتم مهرماه 91 گرفت، همه از جمله هواداراني كه به عشق او به ورزشگاه مي‌آمدند را شوكه كرد!

 

هيچ‌كس حتي بدبين‌ترين طرفدار هم فكر نمي‌كرد فرهاد مجيدي اعلام كند كه از فوتبال خداحافظي كرده و ديگر قرار نيست بازي كند. بازيكني كه با وجود سن بالاي فوتبالي‌اش اما آماده‌ترين مهاجم ليگ بود و در دل هواداران با چهار گلي كه در دربي‌ها زد جايگاه ويژه‌اي پيدا كرده بود.

 

فرهاد با نوشتن يك نامه خطاب به هواداران و بازگو كردن علت خداحافظي‌اش فوتبال را كنار گذاشت. هر چند كه اين خداحافظي عمر طولاني نداشت و با رايزني‌هايي كه انجام شد باز هم در ميان تعجب فوتبالي‌ها قبول كرد كه به فوتبال برگردد و دوباره پيراهن استقلال را بر تن كند اما همان خداحافظي غيرمنتظره در كارنامه ورزشي فرهاد ثبت شد و فوتبالي‌ها هر لحظه خودشان را براي اقدام عجيب و غيرمنتظره آقاي كاپيتان آماده مي‌كنند.

 

شايد هم شايعه‌هايي كه هرازگاهي در مورد مجيدي به گوش مي‌رسد نوعي پيش‌دستي از سوي رسانه‌هاي ورزشي تا قبل از اقدام مجيدي دستش را بخوانند و شوكه نشوند.

 

به همين خاطر هم غيبت‌هاي حتي كوتاه آقاي كاپيتان در تمرين‌هاي استقلال اولين شائبه‌اي را كه به‌وجود مي‌آورد خداحافظي او از فوتبال است. در اين ميان شركت مجيدي در كلاس‌هاي مربيگري هم اين شائبه را در ميان فوتبالي‌ها پررنگ‌تر كرده است.

 

با اين پيش‌زمينه شايد به شايعه‌سازان اخير خداحافظي مجيدي از فوتبال بتوان حق داد كه قبل از اعلام رسمي كاپيتان استقلال قصد داشتند پيش‌دستي كرده و به زعم خودشان دست او را بخوانند. هر چند كه اين شايعه از سوي مجيدي و وكيلش تكذيب شد و اين روزها باعث ناراحتي كاپيتان استقلال شده است اما مجيدي قبل از سرزنش كردن شايعه‌سازان بد نيست كه خودش را مقصر اصلي اين ماجرا بداند.

 

شايد اگر كاپيتان استقلال دست از تصميم‌هاي غيرمنتظره خود كه عمر طولاني هم ندارد بردارد با هر بار غيبتش در تمرين استقلال مجبور نيست به صورت رسمي شايعه خداحافظي‌اش را تكذيب كرده و تصميم به شكايت از شايعه‌سازان بگيرد.

 

حتي با خواندن مصاحبه مربيان استقلال در مورد خداحافظي مجيدي مي‌توان حدس زد كه آنها هم چندان مطمئن نيستند كه با كارها و تصميمات فرهاد غافلگير نشوند و با نوعي ترديد خبر خداحافظي اين بازيكن را تكذيب مي‌كنند.

 

به هر حال با توجه صحبت‌هاي مجيدي و اقدام به شكايت از شايعه‌سازان نشان مي‌دهد كه كاپيتان استقلال فعلا قصد خداحافظي ندارد و با اين حركت مي‌خواهد تا حدود زيادي گمانه‌زني‌ها در مورد خداحافظي غيرمنتظره‌اش را از ذهن‌ها پاك كند.

ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها