کد خبر: ۱۷۴۰۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۵     ۲۲ مهر ۱۳۹۲
سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: حقوق سرمربي تيم ملي تا پايان فصل پاييز پرداخت شده است.
به نقل از پايگاه خبري وزارت ورزش و جوانان، سيد رضا صالحي اميري از فوتبال به عنوان رشته ا ي پر مخاطب و پر طرفدار در ايران نام برد و گفت: اين وزارتخانه تلاش مي کند به تمامي تعهدات خود که منجر به بالندگي رشته هاي ورزشي و ايجاد نشاط اجتماعي در کشور شود، عمل کند.

وي در اين خصوص به اثر گذاري فوتبال در سطح کشور و مخاطبان چند ميليوني آن اشاره کرد و افزود: در نخستين روزهاي حضورم در وزارت ورزش و جوانان نشست هايي را با مسئولان فدراسيون هاي مختلف از جمله فوتبال برگزار کرديم.

صالحي اميري در مورد وضعيت کنوني فوتبال ايران گفت: اين مساله از سه بخش قابل بررسي است: نخستين بخش آن به وزارت ورزش و جوانان برمي گردد که وظيفه حمايتي در دو بخش مادي و معنوي دارد، دومين بخش مربوط به فدراسيون فوتبال در حوزه برنامه ريزي و ايجاد فضاي مناسب براي رشد فوتبال است و سومين سطح مربوط به خود کي روش است که بايد وظايفش را در خصوص تيم ملي ايران به انجام برساند.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در خصوص ديدارش با سرمربي تيم ملي فوتبال خاطرنشان کرد: به تمامي تعهدات مالي خود در مورد کي روش عمل کرده ايم و حالا وقت آن است که سرمربي تيم ملي و فدراسيون به وظايف خود را در قبال مردم عمل کنند.

وي در ادامه افزود: دراين جلسه حمايت مردم و دولت را اعلام کرديم و از وي خواستيم به دور از حواشي، فعاليت هاي خود را پيگيري کند. تمام تلاش خود را براي ايجاد آرامش در اردوي تيم ملي فوتبال کرده ايم، در حال حاضر فضا براي کي روش کاملا مناسب است و تمامي مسائل مالي سرمربي تيم ملي تا پايان فصل پاييز پرداخت شده و در واقع وي به هيچ عنوان طلب مالي به وي نداريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها