کد خبر: ۱۷۴۰۵۵
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۲۲ مهر ۱۳۹۲
مس کرمان پس از تساوي ارزشمندي که مقابل سپاهان در اصفهان گرفت حالا در تعطيلات ليگ از شرايط موجود استفاده کرده و پس از اردويي که در کردان کرج داشت حالا خودش را آماده مي‌کند براي ادامه حضور در ليگ.
در همين رابطه با سرمربي محبوب مس کرمان پرويز مظلومي به سايت گل گفت:« ما از تعطيلات ليگ استفاده کرديم و تمرينات خوبي را انجام داديم. من فکر مي‌کنم اين تعطيلي به ما کمک کرد و در ادامه ليگ مي‌تواند اثر خودش را بگذارد. شرايط خوبي داريم و اميدوارم بتوانيم با جمع‌آوري امتيازات بخصوص در نيم فصل دوم مس را به جايگاه واقعي‌اش برسانيم.»

سرمربي مس در ادامه گفت:« من به موفقيت اين تيم ايمان دارم چرا که وقتي بازيکنان مس را مي‌بينم به راحتي مي‌توان تشخيص داد آنها توانايي موفقيت را دارند و فقط بايد اين را خودشان بپذيرند.آنها بايد بدانند جايگاه آنها در بالاي جدول است ما بايد ياد بگيريم که به راحتي امتياز از دست ندهيم و نبازيم. نباختن بايد در تيم به يک اپيدمي تبديل شود.» مظلومي در پايان در مورد شرايط کلي و ادامه ليگ و جذب بازيکنان جديد در مس کرمان گفت:« قطعا ما به يکسري بازيکن جديد نياز داريم تا با تفکرات ما همسان باشند. من فکر مي‌کنم در ادامه ليگ نه تنها مس بلکه همه تيم‌هاي ليگ کار سختي را در پيش دارند و امتياز گرفتن کار راحتي نيست. اما آن چيزي که مسلم است اين است تيم‌هايي مي‌تواند موفق شوند که به خودباوري رسيده باشند. ما در جدول شرايط خوبي نداريم. اما اين نشان از ضعيف بودن تيم ما نيست. بچه‌ها بايد بدانند که اين تيم همان تيم پارسال است که توانسته نتايج خوبي بگيرد. پس بايد بدانند که چيزي عوض نشده بلکه آنها تمرکز روي تمرين و بازي بگذارند و فقط به مردم کرمان و هواداراني فکر کنند که با اشتياق در آرزوي موفقيت و ديدن بردهاي پياپي مس هستند.

او در پايان مي گويد : من در آخر جا دارد باز هم از هواداران تشکر کنم که به من اعتماد و لطف دارند و اين را بدانند که من اگر در کرمان هستم به خاطر وجود آنهاست و با تمام تلاشم جواب اعتماد آنها را مي‌دهم. من انتظار دارم مردم کرمان تا آخرين لحظه از ما حمايت کنند چرا که اين تيم متعلق به آنهاست و مس کرمان قطعا با حمايت آنهاست که مي‌تواند به جايگاه واقعي‌اش برسد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها