کد خبر: ۱۷۳۹۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۲۲ مهر ۱۳۹۲
فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از زخمی‌شدن و هلاکت تعدادی از متجاوزان مرزی که بدون توجه به هشدارهای مرزبانان، قصد ورود غیرقانونی به کشور را داشتند، خبر داد.
سرهنگ اسداللهی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: مرزبانان مستقر در یکی از هنگ‌های مرزی شمال استان سیستان و بلوچستان با انجام کارهای اطلاعاتی و بهره‌گیری از منابع خبری از ورود تعدادی از متجاوزان مرزی به داخل کشور با خبرشده و اقدامات خود در این منطقه را تشدید کردند.

وی با بیان اینکه ماموران با ایجاد طرح کمین و استقرار تجهیزات، کنترل و نظارت خود بر مرزها را تشدید کرده، افزود: سرانجام پس از ورود متجاوزان به مرز، آنان بدون توجه به هشدارهای مکرر مرزبانان، به پیش‌روی خود در خاک کشورمان ادامه دادند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پس از بی‌توجهی‌های پی در پی متجاوزان به دستورهای مرزبانان، آنان با رعایت کامل قوانین بکارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کردند، افزود: پس از تیراندازی عده‌ای نیز که قصد پوشش حرکت متجاوزان را داشتند، از آن سوی مرز افغانستان به سمت مرزبانان کشورمان تیراندازی کردند.

اسداللهی با اشاره به افزایش تیراندازی میان دو طرف و قرارداشتن متجاوزان مرزی در طرفین به ایسنا گفت: سرانجام این افراد که اوضاع را برای پیش‌روی به داخل خاک کشور نامناسب می‌دیدند، با سوء‌استفاده از تاریکی شب، عوارض زمین و شرایط نامناسب آن از محل متواری شده و به سمت خاک کشور افغانستان بازگشتند.

وی اضافه کرد: پس از اتمام درگیری، مرزبانان در بازرسی از محل، با جسد دو متجاوز که در جریان درگیری‌ها به هلاکت رسیده بودند، روبرو شدند.

به گفته فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، دو متجاوز دیگر نیز در جریان این حادثه مجروح شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها