کد خبر: ۱۷۳۶۸۱
زمان انتشار: ۲۲:۰۸     ۲۱ مهر ۱۳۹۲
سرمربي استقلال خوزستان گفت:‌ به بازيکناني که از خارج براي تيم ملي انتخاب شدند، احترام مي‌گذارم و چشماني که آنها را انتخاب کرده‌اند قابل احترام‌تر هستند.
عبدالله ويسي در حاشيه تمرين امروز تيم ملي در مورد حضورش در تمرين گفت:‌ مدتي بود تمرين تيم ملي را از نزديک نديده بودم و خيلي دوست داشتم به اينجا بيايم. امروز به دليل اتفاقي که افتاده بود به تهران آمدم بليت بازگشتم کنسل شد و اين فرصت برايم به وجود آمد که به تمرين تيم ملي بيايم.

به گزارش فارس،وي در مورد اينکه از کارلوس کي‌روش حمايت کرده است،‌ عنوان کرد: ‌اکنون زماني نيست که تمرکز و تفکر مربي تيم ملي را خراب کنيم، به عنوان يک مربي ايراني و عضوي از فوتبال از تيم ملي حمايت مي‌کنم و هر کس ديگري که سرمربي تيم ملي بود باز هم حمايت مي‌کرديم.

ويسي در مورد اينکه برخي مربيان به بازيکنان تيم ملي انتقاد مي‌کنند و گفته مي‌شود نفراتي که حتي فارسي بلد نيستند به تيم ملي دعوت شدند، خاطرنشان کرد: شايد يک روز به تبريز بروم و مربي تيمي از اين شهر شوم اما ترکي بلد نباشم. به هر حال اين افراد ايراني هستند و مدتي خارج از کشور بودند همين که آنها برگشتند براي ما قابل احترامند. چشم‌هايي که آنها را انتخاب مي‌کند قابل احترام‌تر هستند. بازيکنان قبلي که از خارج دعوت شدند زحمت کشيدند و دست‌شان درد نکند.

سرمربي استقلال خوزستان در مورد اينکه آيا تيم ملي مي‌تواند از گروه خودش در جام جهاني بالا بيايد، عنوان کرد: تيم بسيار خوبي داريم، شايسته‌هاي ليگ دعوت شدند و مطمئنا در جام جهاني حرف براي گفتن دارند. اين تيم زنگ تفريح نمي‌شود و بازي‌هايي انجام مي‌شود که تمام مردم دنيا لذت مي‌برند و مطمئنا امتياز خواهيم گرفت.

ويسي در پايان در مورد شرايط استقلال خوزستان گفت: پس از دو سه روز استراحت تمرينات‌مان را با قدرت انجام داديم، اکنون وضعيت بهتري نسبت به ابتداي فصل داريم. روي کارهاي دفاعي و زماني که توپ را در اختيار نداريم خيلي کار کرديم و اتفاقات خوبي رخ داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها