کد خبر: ۱۷۳۲۸۴
زمان انتشار: ۱۵:۲۳     ۲۰ مهر ۱۳۹۲
کار خودم را مي‌کنم و کاري به اينکه کدام دروازه بان مان رفته و کداميک مانده است ندارم

نيلسون با عملکرد خوب خود در فصل جاري،اجازه خودنمايي به عليرضا حقيقي و رضا محمدي ديگر دروازه بانان پرسپوليس نداد تا هر دوي آنها انديشه جدايي براي نيم فصل دوم را در سر داشته باشند. حقيقي که به روسيه بازگشت و مي‌گويند که باز نخواهد گشت و محمدي هم که در تير رس ذوب آهني ها قرار گرفته است. البته خودش فعلا همه چيز را به پايان نيم فصل اول موکول کرده است. وي مي‌گويد: «فعلا براي نيم فصل دوم هيچ تصميمي نگرفته ام و منتظرم تا پايان نيم فصل اول شود. شايد در اين سه بازي باقيمانده بازي کردم و شرايطم بهتر شد. در اين مدت هميشه سعي کرده ام که خوب تمرين کنم تا خيلي از ديد کادر فني پنهان نمانم.»

اين دروزاه بان در خصوص اينکه رفتن حقيقي کار او را براي رسيدن به دروازه آسانتر نکرده است مي‌گويد: «به شخصه برايم مهم نيست که حقيقي باشد يا نباشد. حتي در خصوص نيلسون هم اين مسئله براي من صدق مي‌کند. کار خودم را مي‌کنم و کاري به اينکه کدام دروزاه بان مان رفته و کداميک مانده است ندارم.»

محمدي در توضيح عملکرد نيلسون مي‌گويد: «همه مي‌گويند که نيلسون من و حقيقي را نيمکت نشين کرده است در صورتي‌که که اينطور نيست. اين عملکرد خوب تيم مان در دفاع تيمي است که باعث شده است عملکرد نيلسون به چشم بيايد. بدون شک اگر دفاع تيمي مان خوب نبود ماندگاري نيلسون درون دروازه طولاني نمي‌شد. بدون شک اگر من هم درون دروازه بودم، با اين دفاع تيمي خوب‌مان نيلسون را نيمکت نشين مي‌کردم.»

سنگربان اصفهاني پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا در اين مدت پيرامون نيمکت نشيني هايش با دايي صحبت کرده است يا خير چنين توضيح مي‌دهد: «واقعيتش اين است که هيچ وقت اجازه اين کار را به خودم نداده ام. بدون شک ايشان به من اعتقاد دارند که در ابتداي فصل مانع از جدايي ام شدند. اگر اعتقاد نداشتند مي‌گذاشتند به همان ذوب آهني که دنبال جذبم بودند بروم. نه حالا و نه هيچ وقت ديگر به خودم جرات پرسيدن يک چنين سوالي را از دايي نمي دهم.»
 

قانون
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها