کد خبر: ۱۷۳۲۸۳
زمان انتشار: ۱۵:۲۲     ۲۰ مهر ۱۳۹۲
عليرضا حقيقي مي‌گويد سفرش به کازان براي کارهاي اداري بوده و اميدوار است جايگاه خود را در پرسپوليس و تيم ملي پس بگيرد.

دروازه‌بان پرسپوليس در گفت‌وگو با ايسنا درباره‌ي وضعيت خود در پرسپوليس اظهار کرد: در حال حاضر شرايط براي من خيلي سخت است. براي اين به پرسپوليس آمدم که بازي کنم اما متاسفانه هنوز اين اتفاق نيفتاده است. هميشه گفته‌ام که بازي کردن عليرضا حقيقي دست خداست و من هم تا الان هيچ اعتراضي ندارم و در طول فصل هميشه سعي کرده‌ام فقط کار خودم را انجام دهم.
 


او ادامه داد: فعلا شرايط اين‌گونه است اما به هيچ عنوان نااميد نيستم. بايد خوب تمرين کنم و خوب زندگي کنم که شکر خدا اين شاخصه‌ها را رعايت مي‌کنم. زماني که بازي کنم خيلي حرف‌ها براي گفتن خواهم داشت.
 


حقيقي در پاسخ به اين سوال که آيا تا به حال درباره‌ي شرايطش با علي دايي صحبت کرده يا خير، گفت: صحبت کردن بازيکن در زمين بازي و در تمرين‌هاست. من بايد به نحو احسن کارم را انجام دهم تا بتوانم درون دروازه باشم. هميشه با انگيزه کار کرده‌ام و اين را ياد گرفته‌ام که بايد به کارم احترام بگذارم.
 


دروازه‌بان پرسپوليس درباره‌ي اين‌که احتمال دارد بازي‌هاي جام حذفي به او داده شود، گفت: تا الان که صحبتي در اين‌باره با من نشده اما من به پرسپوليس آمده‌ام که در تمام بازي‌ها حضور داشته باشم، نه جام حذفي. با اين حال مهم براي من بازي کردن است. چه ليگ برتر باشد چه جام حذفي.
 


او درباره‌ي فهرست جديد تيم ملي فوتبال اظهار کرد: اين نظر کي‌روش است چه کسي در فهرست تيم ملي باشد و چه کسي نباشد. از زماني که کي‌روش آمده در همه‌ي اردوها به غير از يک بار هميشه دعوت شدم که با اين دفعه مي‌شود دو اردو. هيچ اعتراضي به اين فهرست ندارم. وظيفه‌ي من تمرين کردم است. اميدوارم تيم ملي مقابل تايلند و رقباي آينده‌ي خود نتيجه بگيرد. من هم همه‌ي تلاشم را مي‌کنم و آن‌قدر انگيزه و اميد دارم که مطمئن باشيد جايم را در تيم ملي پس مي‌گيرم و اميدوارم هرچه زودتر هم در پرسپوليس و هم در تيم ملي بازي کنم.
 


حقيقي درباره‌ي سفر چند روزه‌ي خود به کازان خاطرنشان کرد: شنبه هفته گذشته با دايي صحبت کردم و با اجازه‌ي او به روسيه رفتم تا يک سري کارهاي اداري را در اين کشور انجام دهم. آخر هفته هم به ايران برگشتم اما متاسفانه بعضي رسانه‌ها شيطنت کرده بودند و نوشتند که حقيقي ديگر برنمي‌گردد. اما من يک بازيکن حرفه‌اي هستم و تا ثانيه‌ي آخر در خدمت پرسپوليس و هواداران آن هستم. همين الان هم که روي نيمکت پرسپوليس نشسته‌ام افتخار مي‌کنم. درست است ناراحتم اما هيچ وقت نگذاشته‌ام که ناراحتي من تبديل به مشکل جديدي براي تيم شود. اما اميدوارم دوستاني که شيطنت کردند ديگر از کاه، کوه نسازند. اصلا مگر مي‌شود يک بازيکن در فوتبال حرفه‌اي بدون اجازه‌ي مربي به سفر خارجي برود؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها