کد خبر: ۱۷۳۲۷۶
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۲۰ مهر ۱۳۹۲
برنامه نود دوشنبه شب بهترين گل دو ماه اخير را به نظر سنجي گذاشته بود و در پايان گل بسيار زيباي آندرانيک تيموريان به بوريرام در يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا به عنوان بهترين گل دو ماه اخير فوتبال ايران شناخته شد.
به گزارش 598 به نقل از 90: برنامه نود دوشنبه شب بهترين گل دو ماه اخير را به نظر سنجي گذاشته بود و در پايان گل بسيار زيباي آندرانيک تيموريان به بوريرام در يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا به عنوان بهترين گل دو ماه اخير فوتبال ايران شناخته شد. گلي که هافبک استقلال از فاصله‌اي حدود 35 متري به ثمر رساند و باعث شد تا آبي‌پوشان در ديدار رفت مقابل حريف تايلندي به پيروزي برسند. اما پس از انتخاب اين گل، ملي‌پوشان با آندو در مورد شليک زيبايش گفتگو مي‌کردند و اين بازيکن هم که قبلا گلش به عنوان برترين گل هفته دنيا انتخاب شده بود، از اين که در برنامه نود نيز بالاترين راي را به خود اختصاص داده است بسيار خوشحال بود.
اما تيموريان به نکته قابل‌توجهي هم اشاره کرد. آندو مي‌گفت با پيگيري‌هايي که به عمل آورده متوجه شده، دروازه‌بان بوريرام به تيم ملي تايلند هم دعوت شده و شانس زيادي براي حضور در ترکيب مقابل ايران دارد. به همين دليل يک شوت ديگر براي تيم ملي تايلند کنار گذاشته و اميدوار است تا دروازه‌بان بوريرام دوباره مقابل او قرار بگيرد تا براي دومين بار طعم شوت‌هاي راه دورش را بچشد.
آندو همچنين مدعي شد که اين دروازه‌بان روي شوت ضعف دارد و در بازي رفت هم حيدري از پشت محوطه جريمه به او گل زد و حالا تمام بازيکنان تيم ملي مي‌توانند در صورت حضور اين دروازه‌بان مقابل ايران شانس خود را روي ضربات راه دور امتحان کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها