کد خبر: ۱۷۳۱۹
زمان انتشار: ۱۷:۲۸     ۱۹ مرداد ۱۳۹۰

رئيس پژوهشگاه علوم‌انساني و مطالعات فرهنگي گفت: در حال حاضر مشغول اقدامات نهايي هستيم و تا 2 هفته آينده سرفصل‌هاي بازنگري شده 38 رشته علوم‌انساني به وزارت علوم ارسال شود
به گزارش 598 به نقل از فارس، حميدرضا آيت‌اللهي رئيس پژوهشگاه علوم‌انساني و مطالعات فرهنگي در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، با اعلام اين خبر گفت: پژوهشگاه علوم‌انساني و مطالعات فرهنگي سرفصل‌هاي 38 رشته تحصيلي علوم‌انساني را مورد بازنگري قرار داده كه در حال حاضر در مراحل پاياني آماده‌سازي سرفصل‌هاي بازنگري شده اين 38 رشته تحصيلي براي ارسال به وزارت علوم هستيم.

وي افزود: در بازنگري سرفصل‌هاي 38 رشته علوم‌انساني 3 هزار و 21 استاد دانشگاه از دانشگاه‌هاي كشور را كه اين 38 رشته تحصيلي را تدريس مي‌كردند شناسايي كرده و پرسشنامه‌هايي را براي آنان ارسال كرديم.

آيت‌اللهي خاطرنشان كرد: اين اساتيد دانشگاه در پرسشنامه‌هايي كه به آنان ارسال شد، نظرات خود را در خصوص بازنگري سرفصل‌هاي اين 38 رشته تحصيلي اعلام كردند و پس از جمع‌بندي اين نظريات در نتيجه 38 رشته كارشناسي علوم‌انساني مراحل پاياني بازنگري خود را به سر مي‌برد.

رئيس پژوهشگاه علوم‌انساني و مطالعات فرهنگي تصريح كرد: در حال حاضر مشغول اقدامات نهايي هستيم و فكر كنم تا 2 هفته آينده سرفصل‌هاي اين 38 رشته علوم‌انساني به وزارت علوم، تحقيقات و فناوري ارسال شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها