کد خبر: ۱۷۲۴۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۱۹ مرداد ۱۳۹۰
عضو شورای مرکزی حزب همبستگی: این لیست را توسط برخی از اصلاح طلبان ناشی از واهمه به خطرافتادن موقعیت سیاسی شان دانست و اظهار داشت:کسانی که لیست 20 نفره را تکذیب کردند؛فقط به خاطر ترس از رد صلاحیت شدن و از دست دادن موقعیت سیاسی شان بوده است.
به گزارش 598 به نقل از بولتن ،عضو شورای مرکزی حزب همبستگی با بیان اینکه تکذیب لیست  نفره اصلاح طلبان امری صوری است،گفت:انتشار لیست 20 نفره اصلاح طلبان و تکذیب آن ازسوی برخی فعالان اصلاح طلب،به علت به خطر نیفتادن موقعیت سیاسی این اشخاص صورت گرفته است.

همایون ابوسعیدی،عضو شورای مرکزی حزب همبستگی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بااشاره به لیست 20 نفره انتخاباتی اصلاح طلبان گفت:حضور چندتن از معتدلین در لیست 20 نفره اصلاحات می‌تواند تأثیر بسزایی در احیای جریان مسکوت مانده اصلاح طلبی داشته باشد.

وی تکذیب این لیست توسط برخی ازاصلاح طلبان را ناشی از واهمه به خطرافتادن موقعیت سیاسی شان دانست و اظهار داشت:کسانی که لیست 20 نفره را تکذیب کردند؛فقط به خاطر ترس از رد صلاحیت شدن و از دست دادن موقعیت سیاسی شان بوده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد:مومنین واقعی کسانی هستند که ترس به دلشان راه ندارد؛لذا وظیفه همه سیاستمداران حضور فعال درعرصه سیاسی کشور،با هدف خدمت به مردم و جامعه،فارغ از هرگونه ترس و واهمه و شرط و شروط است

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها